סיבות לעיצוב לוגו בצורה מקורית לאתר

השיווק הדיגיטלי הוא בגדר הכרח בעידן המודרני. כל עסק שמכבד את עצמו ורוצה לצמוח מבחינת הפרסום והרווחים חייב לבסס את עצמו באינטרנט.

הדרך הטובה ביותר ליצור נוכחות משמעותית באינטרנט היא על ידי אתר. אמנם פרסום ברשתות חברתיות יכול לעזור אך זה לא העיקר.

הדבר הכי מרכזי בשיווק הדיגיטלי הוא הפן החזותי.

הדיגיטלי בנוי על גירויים חזותיים הרבה יותר מאשר על גירויים מילוליים או שמיעתיים.

אופי הגלישה באינטרנט הוא כזה שמאפשר לכל אתר להיבחן אל מול עיניו של הגולש לשבריר שנייה.

בשבריר השנייה הזה אתם צריכים לשבות את ליבו של הגולש על ידי גירוי חזותי – כלומר לשווק את העסק שלכם בצורה מושכת, כיצד? עם לוגו מקורי לאתר! הלוגו הוא אחד המפתחות להצלחה לשיווק באינטרנט.

 

שוק תחרותי

הסיבה הראשונה לעצב לוגו מקורי היא הצורך לבלוט מבין כל שאר האתרים. האינטרנט הוא כמו חנות גלובלית ענקית בה יש מיליוני חברות מתחרות – אם לא תהיו מקוריים וייחודיים לא תקבלו א תשומת הלב המגיעה לכם. באינטרנט לא הטוב ביותר מנצח אלא מי שמשווק בצורה הטובה ביותר. אם תיצרו לוגו ייחודי, מושך ומקורי אתם תמשכו אליכם יותר לקוחות. לפרטים על עיצוב לוגו מקצועי.

 

לוגו שזוכרים אותו

העניין בפרסום שגם אם הוא לא מצליח בפעם הראשונה, כלומר לא הביא לקוחות לרכוש את המוצר, הוא הותיר בהם חותם זיכרון של העסק שלכם. אם גולש זוכר את הפרסום המקורי שלכם כנראה הוא ייגש לאתר שלכם כשהוא ייתקל בו שוב. לוגו מקורי יוצר רווחיות גם לטווח הארוך בשל היכולת שלו להיצרב בתודעה של הגולשים. כפי שאמרנו, באינטרנט יש לכם כמה שניות להותיר רושם על גולשים – אם תעצבו לוגו איכותי תוכלו לעשות זאת ולהצליח בטוח גם אם לא בפעם הראשונה.

 

למה חשוב לעצב לוגו מקורי ולא בנאלי?

לוגו בנאלי מעורר דחייה בקרב לקוחות פוטנציאלים. תדמיינו שהלוגו של גוגל היה ציור של מחשב – זה מיושן, לא מלוטש ולא מוכר. לוגו צריך להיות יצירתי אבל פשוט ומובן. אם תצרו לוגו בנאלי תוכלו להרוס את המוניטין של האתר. לעומת זאת, לוגו מקורי יסקרן, יפתה ויחבב את האתר שלכם על לקוחות. חשוב לציין שיש לשמור על קו האופנה – אם יש צבעים או סגנון עיצוב באופנה בעולם הלוגואים לכו עם זה כי זה יעבוד – למשל לוגו שחור לרשתות בגדים מאוד מוכר עכשיו.

 

סיכום – לוגו הוא מפתח להצלחה

לוגו מעוצב בצורה נכונה הוא לוגו מקורי מצד אחד ואופנתי מצד שני. אם הלוגו שלכם יהיה טוב תצליחו להעלות את המכירות שלכם, כך מחקרים הוכיחו. אז כדאי להשקיע לכם להשקיע בלוגו במיוחד בשוק התחרותי באינטרנט בו יש המוני אתרים זהים או דומים לאתר שלכם.

 

לוגואים מצליחים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }