מתי יהיה כדאי לאחסן את האתר בענן?

אחת הבעיות המרכזיות שאיתן מתמודדים באתרי אינטרנט היא הצורך במקום לאחסן בו את המידע שיש באתר. אפשרות אחת היא לשים את המידע באתר עצמו, אולם באפשרות הזו יש מספר חסרונות שיכולים לפגוע באתר. אנחנו כאן כדי לספר לכם על האפשרות הטובה ביותר שהיא אחסון המידע בענן חיצוני. מיד תבינו למה את המידע של האתר שלכם כדאי לשים בענן.

 

אחסון אתרים בענן

בכל אתר אינטרנט יש כמות גדולה של מידע. המידע הזה צריך להחיות מאוחסן במקום שלאתר תהיה גישה אליו על מנת שהמידע יוכל להיות מוצג לגולשים. אחסון של המידע באתר עצמו עלול להאט את קצב הגלישה בו, במיוחד כאשר מדובר על כמות גדולה של מידע. איזיקלאוד אחסון בענן מאפשרים להנות מענן מיוחד שבו תוכלו לאחסן את המידע של האתר שלכם.

איזיקלאוד אחסון בענן

דירוג גבוה יותר של האתר

היתרון הראשון שיש לאחסון מידע בענן הוא קבלת דירוג גבוה יותר עבור האתר שלכם. חברת פרסום פיאלקוב דיגיטל תוכל לעזור לכם להגיע לרמת חשיפה גבוהה יותר עבור האתר שלכם, אולם מהצד שלכם, אתם חייבים שהדירוג שלו יהיה גבוה, כדי שכמה שיותר גולשים יחשפו דווקא אל האתר שלכם, כאשר הם יחפשו מילים שקשורות לתוכן שמוצג באתר.

 

אבטחת מידע

אחת הבעיות המרכזיות בתחום הרשת היום היא אבטחת מידע. באתר שבו מאוחסן מידע רגיש כמו פרטי אשראי של לקוחות או עניינים שנוגעים לעסק שלכם, אתם חייבים לשמור על אבטחת מידע ברמה גבוהה. ברגע שהמידע של האתר שלכם נמצא בענן, אתם יכולים לישון בשקט. הענן מוגן בצורה הרבה יותר טובה מאשר האתר שלכם, ואפשרות החדירה אליו היא הרבה יותר קשה.

 

גישה נוחה מכל מקום

ברגע שהמידע של האתר שלכם נמצא בענן, אתם יכולים להתחבר אל הענן מכל מקום ולהנות ממהירות גלישה גבוהה. זה יאפשר לכם לעבוד על האתר מרחוק, ולתת לכל העובדים שלכם גישה נוחה אל האתר גם כאשר הם לא נמצאים בעבודה. מנגד, ברגע שהמידע נמצא על האתר עצמו, לא בטוח שתוכלו לגשת אליו בנוחות מכל מקום.

איזיקלאוד אחסון בענן

מהירות גלישה

הנתון האחרון הוא אולי הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לכם לעשות שימוש באחסון אתרים. המחקר מצביע על כך שככל שמהירות הגלישה באתר גבוהה יותר, כך הגולשים נוטים להישאר בו יותר זמן. כמות מידע גדולה שמאוחסנת באתר מאטה בצורה משמעותית את מהירות הגלישה בו. אז אם הגעתם למצב שבו יש לכם הרבה מידע באתר, פשוט תשימו אותו בענן ומהירות הגלישה בו תגדל.

 

לסיכום

אחסון אתרים נועד לאפשר לנו לשים את כל המידע של האתר שלנו בענן חיצוני לאתר. הדבר הזה יהפוך את מהירות הגלישה באתר שלנו לגבוהה יותר, ואף ייתן לאתר דירוג גבוה יותר. הענן והא גם מרחב בטוח יותר לאחסן בו מידע רגיש.

איזיקלאוד אחסון בענן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }