מה חשוב לדעת כאשר מזינים תוכן לאתר חדש

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות כאשר לבית עסק ישנו אתר חדש הוא להזין לתוך האתר תוכן חדש.

התוכן יכול להיות מהרבה סוגים, בהתאם לתפקידו של האתר ובהתאם לסוג בית העסק.

ישנים כמה דברים שחשוב מאוד לדעת כאשר מזינים את התוכן לאתר – אלו יוצגו במאמר הזה.

 

סוג האתר

כאשר בוחרים איזה סוג תוכן מעלים לאתר, חשוב מאוד להבין מהו התפקיד המצופה מן האתר בעבור בית העסק. האתר יכול להיות פתח לתדמית טובה, שבו יכול הלקוח להתרשם מהחברה ולבחור להשתמש בשירותיה ולא של חברות אחרות. אפשרות אחרת היא שבתוך האתר ניתן להזמין מוצרים שמסופקים על ידי בית העסק – אלו דברים מאוד אחרים.

לאחר שמבינים את סוג האתר – ניתן להבין איזה סוג של תוכן מעוניינים להעלות אליו. למשל, במידה והמטרה העיקרית של האתר היא לייצר תדמית טובה לנותן השירות על מנת שלקוחות יבחרו את שירותיו, חשוב מאוד לפרט על נותני השירות השונים בחברה, השכלה, ניסיון וכמובן להעלות מאמרים מקצועיים לתוך האתר.

לעומת זאת, במידה ומדובר באתר שמרבית תפקידו הוא שהלקוחות יזמינו בו מוצרים, הרבה יותר חשוב לכלול מידע מדויק על כל מוצר ומוצר, להעניק אפשרות שבה יכולים לקוחות להעלות תמונות ומידע נוסף ושימושים שניתן לעשות במוצרים שמזמינים הלקוחות.

 

קהל יעד

לאחר שמבינים מהו סוג האתר, משמעותי מאוד להבין מי הם הלקוחות הפוטנציאליים של בית העסק. למשל, במידה ומרבית הלקוחות הם אנשים מבוגרים (למשל אתר של משרד עורכי דין או רואי חשבון), חשוב להתבטא בשפה מקצועית וגבוהה. לעומת זאת, במידה ומדובר בלקוחות צעירים – חשוב מאוד להתאים את השפה לשפה שבני נוער וצעירים מתחברים אליה, החיבור הזה ידרבן אותם לרכוש יותר.

השפה משמעותית במיוחד באתרי תדמית, שכן השפה משדרת מקצועיות – דבר הכרחי מאוד כאשר מדובר על מתן שירותים, ובייחוד שירותים שהם יחסית יקרים.

על מנת להתאים בדיוק את התוכן שעולה לאתר לקהל היעד, מומלץ מאוד להיעזר בשירותי ניהול אתרים. מנהל אתרים מומחה יידע לייצר את ההתאמה הטובה ביותר בין סוג התוכן ובין קהל היעד של האתר – על מנת למקסם את המכירות וההכנסה שניתן לקבל מן האתר.

 

תמונות מקצועיות

לא משנה מהו סוג האתר – תמונות מקצועיות ואיכותיות הן דבר הכרחי. בין אם של המוצרים, בין אם של נותני השירותים השונים או של כל דבר. תמונות שמביאים מן האינטרנט או תמונות לא מקצועיות עושות רושם רע מאוד על לקוחות – בייחוד כאלו שרגילים לרכוש באינטרנט.

התמונות שעולות לאתר מייצגות המון מהמהות של העסק. תמונות לא מושקעות מייצרות תדמית של בינוניות ומורידות את החשק של לקוחות לרכוש את המוצרים או להזמין שירותים מבעלי האתר במידה והם לא משקיעים בסוג התוכן הזה שעולה לאתר.

 

איש דיגיטל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }