מה חשוב להציג בדף נחיתה באתר?

דף נחיתה הוא הדף בו "ינחת" הלקוח שלכם באתר לאחר שהזין מילות חיפוש מסוימות. פעמים רבות מייעדים בוני אתרים ובעלי עסקים את הדף הראשי באתר כדף נחיתה. התוצאה? הלקוח ניזון ממידע רב ובלתי ממוקד שאינו תואם את שאילתת החיפוש שלו.

במידה והלקוח מחפש שירות או מוצר ספציפי, מה שחשוב לעשות הוא להתאים בצורה מדויקת דף נחיתה למילות המפתח אותן הזין הלקוח. ככל שדף הנחיתה מדויק וממוקד יותר, רבים הסיכויים שהלקוח יגדיל את זמן השהיה באתר ויבצע פעולות.

בפוסט הבא: הפרטים שחשוב להציג בדף נחיתה באתר שלכם.

 

דף נחיתה – המבנה הבסיסי

לקראת בניית דף נחיתה באתר? שרטטנו עבורכם את המבנה הבסיסי של דף נחיתה איכותי באתר:

דף נחיתה של אתר אינטרנט

כותרת ראשית רלוונטית

יש להזין בראש דף נחיתה כותרת ראשית באותיות בולטות. הכותרת הראשי תכלול את סוג השירות או המוצר המוצעים לו במסגרת דף נחיתה. הכותרת תנוסח במילים ברורות ותספר לגולש לאן הוא הגיע. לאחר קריאת הכותרת וההבנה כי הגיע לתוכן רלוונטי, ימשיך הגולש לסקור את דף נחיתה.

 

וידאו/תמונה להמחשה

המוח שלנו נמשך אוטומטית לצריכת תוכן ויזואלי. חשוב לכלול אלמנט של תמונה או סרטון (Hero Shot) המאפשרים להתרשם בצורה הטובה ביותר משירותי או מוצרי החברה המוצעים במסגרת דף נחיתה. הלקוח שלנו חיפש נעל ספורט ארגונומית? בהגיעו לדף נחיתה חשוב שתקדם את פניו תמונה מרשימה של נעל ספורט בעלת ריפוד תומך ובולמי זעזועים מקצועיים או לחילופין, סרטון של אצן הרץ בקלילות עם נעלי הספורט של החברה.

חשוב שהתמונה/סרטון ייצגו היטב את השירות ויעמידו אותו באור מחמיא במיוחד.

 

טקסט שכנוע

דף נחיתה מקצועי יכלול טקסט תמציתי ואטרקטיבי שיציג את פרטי המוצר/השירות וכן את יתרונותיו, תכונותיו וקהל היעד הרלוונטי אליו הוא מיועד. כך לדוגמה, במידה ונרצה לשווק שירות רפלקסולוגי עבור הסובלים מכאבי גב, אנו נפרט על מקצועיות המטפל, יתרונות הטיפול הרפלקסולוגי, תוצאות הטיפול ותיאור כאבי הגב בהם הוא מטפל.

הטקסט חייב להיות משכנע מאוד וקצר במידת האפשר. אין זה מאמר מקצועי גרידא. דף נחיתה מכוון מטרה וממוקד מאוד לגרום לגולש לנוע לפעולה.

דף נחיתה של אתר אינטרנט

קריאה לפעולה

לאחר טקסט השכנוע יופיע כפתור הנעה לפעולה (Call To Action). הכפתור הזה יכיל משפט קצר של שכנוע להשאיר פרטים/לקבוע פגישת היכרות/לקנות מוצר/להשאיר כתובת מייל לדיוור ועוד. חשוב שהטקסט הקורא לפעולה יהיה קצר ומשכנע ויבוסס על אלמנטים פסיכולוגיים שכנועיים כגון: הצעת תגמול ("לקבלת ההטבה לחצו כאן"), הצעת רווח ("לקבלת החלק הראשון של הקורס ללא עלות השאירו פרטים"), הגבלת זמן ("זמן ההרשמה מוגבל, הירשמו עכשיו"), הפחדה ("למי שלא רוצה לדשדש מאחור, הירשמו לפורום המצליחנים") וכו'.

 

טופס השארת פרטים

כדי להגדיל את מאגר הלידים החמים שלנו, חשוב מאוד לגרום ללקוח להשאיר פרטים אישיים בדף הנחיתה כך שגם אם אינו מבצע פעולת רכישה בפועל באתר, אתם יכולים בהמשך ליצור איתו קשר ולשלוח לו תוכן רלוונטי ופרסומים שייתכן מאוד ויגרמו לו להצטרף למעגל הלקוחות של העסק.

העדיפו להשאיר מינימום שדות למילוי על מנת לא להלאות את הלקוח. אם מספיקים לכם שם, מספר טלפון וכתובת אימייל, העדיפו לא לתשאל את הלקוח גם על תאריך לידה וכתובת מגורים. ככל שנקצר את טופס השארת הפרטים, כך גדלים הסיכויים שהלקוח לא יהסס למלא אותו.

 

דף נחיתה

נוכל להוסיף לדף הנחיתה גם חוות דעת והמלצות של לקוחות וכן "כתבו עלינו" – סיקורים תקשורתיים ועוד. חשוב להקפיד שדף הנחיתה יהיה מותאם ורלוונטי ככל האפשר ויש לעצבו בצורה וזיאלית מושכת במיוחד על מנת לגרום ללקוח להאמין בתוכן שלנו ואף לבצע פעולות.

דף נחיתה של אתר אינטרנט

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }