מה זה NET.?

Net. הוא אחר התחומים המבוקשים בעולם ההייטק כשהוא פלטפורמת פיתוח השייכת למייקרוסופט, זוהי פלטפורמה שהביקוש אליה לא מפסיק, המשיכו לקרוא אודות מייקרוספט, התוכנה המעולה שהיא פיתחה למה כדאי להכיר אותה גם אם אינכם שוחים בים התכנות והפיתוח.

 

כמה מילים על מייקרוסופט לפני שמתחילים

כולנו מכירים את מייקרוסופט בזכות מערכות ההפעלה שלה המותקנות כמעט על כל מחשב פרטי מלבד מוצרי mac וכמובן חבילת office המכילה את word, power point, excel  וכו' שגם היא פופולרית וניתן לראות אותה בשימוש רב מסביב לעולם המגזרים הפרטיים והמשרדיים. חוץ מאלו קיימות פלטפורמות נוספות למייקרוסופט כמו דפדפן אקספולרר, אדג' אקס בוקס ולצידו המשחקים – Halo  ו – Minecraft ובנוסף להם ציוד מחשבים כמו עברים, מקלדות, מצלמות רשת וכו'.

 

מה לגביי NET.

את פלטפורמת הפיתוח הקימה החברה בשנת 2002 וזהו מסתמן כצעד קריטי וחכם לחברה המספק לה משאבים והכנסות שמאפשרות לה להתקדם ולצמוח עוד. בעצם מדובר בשכבת תוכנה שבה ניתן לקודד להריץ תוכנות אחרות, התוכנות שרצות על גביי ה NET. מקבלות שירותים וכלים מיוחדים כמו – שליטה בהתקני קלט, הצפנת הודעות וניהול זיכרון. לפלטפורמה כמה יתרונות משמעותיים כמו –

  • וורסטיליות – שפת הפיתוח שלה היא C# וניתן לפתח בעזרתה מגוון רחב של פלטפורמות מאפליקציות לדסקטופ האישי פרטי ועד תוכנות לשרתים לכן היא מאפשרת למתכנת ה להיות בעל סט כלים רחב ועל כן להיות מבוקש מאוד בכל חברת הייטק.
  • קוד פתוח – הגמישות של ה לא באה לידי ביטוי רק במגוון הפלטפורמות שניתן לפתח על גביה אלא היא גם נחשב קוד פתוח משמע שקוד המקור שלה הוא נגיש וכל מי שרוצה יוכל לצפות, להשתמש ולשנות אותו.

 

מתי נהוג להשתמש ב NET.  ולמה הביקוש אליה גבוה?

יכולת הגמישות של התוכנה היא הסיבה העיקרית לביקוש הגבוה ולפופולריות שלה, מערכת הכלים שניתנת למפתחים באמצעותה מאפשרת להם לפתח מוצרים שונים עבור החברות שמעסיקות אותם ולכן כיום ארגוני ההייטק מגייסים כמה שיותר מפתחים מהתחום הזה ומוכנים להעסיק אותם בתנאים גבוהים, בעבר הפלטרפורמות שפותחו על בסיסה היו בלעדיות רק למערכת ההפעלה של ווינדוס אבל היום ניתן לבנות ולפתח עם NET.  למערכות הפעלה – Windows, mac OS X  ו – linux.  אז אם אתם מפתחי .NET כדאי לכם לבדוק את האתר הבא של מיקרוסופט: https://www.microsoftrnd.co.il.

 

איך נכנסים לתחום?

תחום הפיתוח דורש עבודה קשה, סבלנות והרבה יצירתיות. עולם הפיתוח לא מפסיק לגדול ועם הגדילה ארגוני ההייטק מחפשים ללא הרף מתכנתים ומפתחים. אם חשבתם שזה תחום שמתאימים ל"גאונים בלבד" חישבו שנית – יש המון אנשים עם כישרון מתאים ומספיק מוטיבציה שיוכלו ללמוד את לימודי ה NET. ויצליחו בתחום.

 

מסכמים

תחום ה NET. מבוקש מאוד בשוק ההייטק וחשוב מאוד להכיר אותו בין אם אתם בתחילת דרככם או אפילו באמצע החיים המקצועיים שלכם ומחפשים אחר שינוי, אף פעם לא מאוחר ועם הזמן הביקוש בשוק למקצוע רק עולה.

.NET

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }