מה זה מיתוג אתר נכון ולמה כדאי להשקיע בו?

במציאות הטכנולוגית שלנו כבר אין צורך כה גדול להשקיע אלפי שקלים בשלטי חוצות ופרסומים במדיות השונות.

דרך מיתוג אתר האינטרנט של העסק שלנו נוכל למשוך לקוחות ואף נעשה זאת בעלות ידידותית בהרבה.

לעומת זאת, הרבה בעלי אתרים אלו, לא מבינים את החשיבות הטמונה במיתוג נכון עבור האתר ומדוע עצם הקמתו אינה מספקת עבור ההצלחה לה הם מצפים.

 

מה זה מיתוג?

משמעות המיתוג הוא לקיחת הקונספט של העסק שלך וביצוע תהליך של ייחודו על פני המתחרים הנוספים בשוק. על ידי מיתוג האתר של העסק אנו יוצרים קשר אמין בין הלקוחות שלנו לבין ה"אני מאמין" של העסק וערכיו. האתר הופך להיות בהרבה מובנים הפנים של החברה והוא צריך לשדר את התמונה, הוויזואליות, התוכן, והמסרים שאנו רוצים להעביר ללקוח על מנת שימשיך לחזור אלינו.

 

איך ממתגים אתר נכון?

כפי שציינו לפני כן, הקמת אתר באופן טכני היא אינה משימה קשה וניתן לעשות זאת בקלות רבה ובעלות נמוכה. לעומת זאת, במידה ולא נשקיע באתר זה בכל האספקטים הנדרשים כדיי לקדמו, הוא ישדר תמונה עצלנית, לא מושקעת, וחסרת תוכן ללקוחות הפוטנציאלים שלנו, ולכן רק עצם הקמתו אינה מספקת.

על מנת למתג את האתר באופן נכון, נוכל להיעזר בחברה העוסקת בתחום זה, דוגמת אונליין שמונליין, אשר יודעת כיצד לזהות ולמנף את הייחודיות של העסק שלך בפני הקהל הפוטנציאלי, ובעיקר לעומת המתחרים שלך. אם כן להלן הדרכים בהם ניתן למתג את האתר נכון על מנת לייצר קהל לקוחות וטראפיק לטווח ארוך:

 

הגדרת סוג האתר:

בהתאם לסוג העסק שלכם, ישנה חשיבות בהגדרת סוג האתר אותו אתם בונים כדיי לייצג אותו. האתר יכול להיות שיווקי, למטרות מכירה, אתר תוכני בלבד, ועוד.

 

נראות:

קודם לכן ביססנו איזה סוג של אתר נרצה להקים, אך כעת חשוב לנו שהתוכן המועבר באתר קודם כל יוצג באופן נעים, ומזמין לעין של לקוח פוטנציאלי. ישנה חשיבות גדולה בהשקעה בעיצוב גרפי של הלוגו, צבעי האתר, הפונטים, וכל הכלול באלה. אתר שנראה עמוס לעין יגרום לגולש לעבור לאתר אחר שהנגיש יותר את התוכן שלו. זכרו, כי כל החלטה שאתם מקבלים בכל תחום הקשור למיתוג האתר משדר ללקוח את מידת ההשקעה והרצינות שלכם, ואם הוא יראה אתר לא מושקע ויזואלית, מידע זה יגלוש גם לדעתו על העסק שלכם בכללי ובלי לחשוב אחרת לשנייה, כיאה לטבע מוחו של האדם.

 

גוגל:

בשנים האחרונות ידוע כי גוגל, בעזרת האלגוריתמים שפיתחה, נוהגת לדרג גבוה יותר במנוע החיפוש את האתרים הממותגים כראוי. אתרים ממותגים כראוי הם, כאמור, אתרים בעלי תוכן איכותי, עיצוב ויזואלי נעים, המשדר את מהות העסוק בצורה ברורה ושקופה. אתרים שכאלו, לפי גוגל, יהיו בעלי סיכוי נמוך יותר להכיל פייק ניוז ולכן תעדיף אותם במטרה להימנע מנטישת גולשים.

 

קידום אתרים:

קטגוריה זו מצטרפת באופן ישיר לזו הקודמת. ישנם מספר דרכים בהן נוכל לקדם את האתר שלנו ודרכים אלו, באופן ישיר, מתבססות ועובדות על מיתוג אתר באופן תקין. קידום אתרים נעשה באופן ממומן או אורגני. במידה ואנו משלמים עבור קידום, דרך רשתות חברתיות לדוגמא, אתרנו יפורסם ויביא באופן יחסית מידי לטראפיק גבוה. לעומת זאת קידום אורגני הוא זה שמתבסס על שימוש במספר אלמנטים על מנת לדאוג שהאתר שלנו יהיה כמה שיותר גבוה בדירוג בעת החיפוש, במנוע החיפוש של גוגל לדוגמא, או כל מנוע חיפוש אחר. אלמנטים אלו ישמעו לכם מוכרים היות והם ברובם אלמנטים עליהם התבססתם בעת הקמת האתר: תוכן איכותי וויזואליות. יחד עם זאת מצטרפים אלמנטים כגון שיתופי פעולה עם אתרים אחרים בהם יופיעו לינקים בנויים במיוחד המקשרים לאתר שלכם, כמו גם עבודה טכנית של הצוות המקדם את האתר שלכם, דוגמת אונליין שמונליין, אשר בונה לינקים ואתר בהתאם לציפיות של גוגל. קידום מסוג זה מניב תוצאות לטווח הארוך ומטרתו לייצר בין האתר והעסק שלכם קשר אמון עם הלקוחות שימשיך להגדיל את עצמו באופן טבעי ולא צורך בקידום ממומן עקבי.

לסיכום, הבנו כי לא מספיק רק לבצע את פעולת הקמת אתר על מנת שהעסק שלנו יצבור קהל לקוחות. ההיפך, הקמת אתר בלי השקעת הזמן הנדרש על מנת למתג אותו ואת העסק יציב אותנו באור שלילי והדבר ישדר ללקוחות פוטנציאלים שאנו לא רציניים בתחומנו. לעומת זאת במידה ונקדיש את הזמן הנדרש, או את הסכום הנדרש, בתחזוקה ובנראות של אתרנו נוכל לייצר תמונה ברורה לקהל הלקוחות שלנו לגביי המסר אותנו אנו רוצים להעביר, כמו גם נבסס את קשר אמון חזק עמם ועם כל לקוח עתידי אחר שימשיך לחזור באופן טבעי ואף להביא עמו לקוחות נוספים.

 

לוח מדדים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }