מה ההבדל בין אתר רגיל לאתר תדמית?

אתם רוצים לבנות אתר אבל אתם לא מצליחים להבין מי נגד מי? איזה מזל שאתם כאן. כל מה שצריך לדעת על הקמת אתרים, מכל הסוגים בכתבה שלפניכם. 

מה ההבדל בין האתרים השונים שאפשר למצוא ברחבי האינטרנט?

ההבדל העיקרי בין האתרים שנמצאים כיום ברחבי האינטרנט, הוא במהות האתר, בפלטפורמות הפיתוח שלו, בפיצ'רים שיש בו וכמובן בעיצוב שלו. בגדול ניתן לחלק את העולם של האתרים ל-2, אתרים שמוכרים סחורה, או אתרים שאינם מוכרים סחורה. לדוגמא בניית אתר תדמית לחברה, מאפשר היכרות עם החברה, אבל לא לרכוש את מוצריה.

ייתכן וישנם אתרים אשר מוכרים שירותים כלשהם, או קורסים, אבל זה לא נחשב ממש סחורה. כשאנחנו מדברים על אתר מכירות, התהליך צריך להסתיים בקבלת מוצר כלשהו.

אתר רגיל

יש כזה דבר בכלל אתר "רגיל"?

תחום בניית אתרים הוא תחום רחב וקיימים מגוון רחב של אתרים. אתרים שאינם מוכרים מוצרים כלשהם, נוכל למצוא מגוון רחב מאוד של סוגים. אפשר למצוא אתרי חדשות, ניתן למצוא אתרים המיועדים לתוכן או בלוגים של מגוון אנשים, או אפילו למצוא אתרים שמשדרים פודקאסטים. אין סוף לאתרים שאפשר לפתח. כל אתר שונה לגמרי מהאחר, בעיקר כי התכנים בו אחרים והמטרות שהוא אמור לשרת שונות.

 

מה זה אתר תדמית?

אתר תדמית נחשב כאתר שלא מוכר סחורה (כמו שציינו מעלה) וכל מטרתו הוא לספר על בית העסק, להעביר את הערכים והחזון שלו, להציג את העבודה שהוא עשה או בקיצור, למכור את האיכות והיכולות ללקוחות פוטנציאלים.

במסגרת אתר תדמית ועל מנת לשלים את האינטרקציה עם הלקוח הפוטנציאלי, אתרים רבים מאפשרים השארת טופס ליד. הטופס הזה ממומשק למערכת לניהול לידים, המאפשרת שליפה מהירה מהמערכת ובכל סגירת עסקה עם הלקוח.

 

על פי מה תמדדו הצלחה?

חשוב כבר בהתחלה להבין, מה המטרות שלנו? כניסות, השארת לידים, או קריאת תכנים, מדובר על מטרות שונות לגמרי אחת מהשנייה ולכן, האתר שלנו צריך לכוון למטרות העיקריות. אם המטרה של האתר היא השארת טופס ליד לדוגמא, חשוב כמעט בכל עמוד שתהיה את האפשרות להקליק ולהשאיר ליד בקלות וביעילות.

בסופו של דבר, כל עסק עובד לפי KPI’s ולכן, חשוב לדעת לאן אתם מכוונים ומה נחשב בעיניכם כ-"הצלחה". הקמת אתר הוא תהליך ארוך, מורכב וגם כרוך בעלויות כספיות, כמו כל דבר בעסק, גם כאן חשוב להבין האם המטרות הושגו. אגב, אם הן לא הושגו, הכל טוב. אחד היתרונות העצומים באתרים, זה היכולת להבין מה בתהליך עובד פחות טוב ממה שציפינו ולשפר את החוויה.

 

לסיכום

עולם האתרים מתחלק באופן כללי (מאוד) ל-2 חלקים: אתר שמוכר סחורה ואתר שלא מוכר סחורה ונחשב לאתר "רגיל". אתר תדמית הוא בעצם חלק מהאתרים ה"רגילים" ומטרתו למכור את בית העסק.

אתר תדמית

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }