למה מחקר מתחרים חשוב לקידום אורגני?

תהליך קידום אורגני נכון מתחיל, כמעט תמיד, במחקר מתחרים. כדי שנוכל להבין מהי המטרה אליה אנחנו שואפים, מהם ביטויי המפתח בהם אנחנו רוצים להתמקד בתהליך הקידום, אילו תכנים עלינו לשלב באתר, כיצד אתר האינטרנט שלנו צריך להיות בנוי, וכמובן עוד מאות אם לא אלפי החלטות נוספות שנצטרך לבצע עוד לפני שאנחנו מתחילים לקדם את האתר, עלינו לבצע מחקר מתחרים מקיף ככל הניתן כדי לייצר לעצמנו בסיס מידע איכותי עליו תשען עבודת הקידום.

אז מה בדיוק כדאי לבדוק בתהליך של מחקר מתחרים? המשיכו לקרוא.

 

אילו שירותים מספקים המתחרים שלנו?

כדי להכיר היטב את פעילות המתחרים עלינו ראשית להבין מהם השירותים אותם מספקים המתחרים ללקוחות. האם אלו שירותים שגם אנחנו מספקים ללקוחות שלנו? באיזו קיבולת עובדים המתחרים? האם המתחרים מספקים גם שירותים אחרים, שאנחנו לא מספקים? אם כן – כמה קל יהיה לחקות אותם?

 

היכן נמצא קהל היעד של המתחרים שלנו?

במילים אחרות – עלינו להבין באילו ערותצים פועלים המתחרים שלנו ומגיעים לקהל הלקוחות. האם המתחרים שלנו מנהלים דף פייסבוק פופולרי? האם הם משתמשים בשיטות שיווק שונות באמצעות דיוור אלקטרוני? האם הם מפרסמים את עצמם באמצעות שירותי קידום ממומן? האם המתחרים משקיעים בקידום אורגני של האתר? ככל שנבין טוב יותר היכן נמצאים המתחרים שלנו, נוכל להבין טוב יותר גם היכן הם אינם נמצאים, ולהסיק, לאחר מחקר מעמיק כמובן, האם זו נישה שאנחנו יכולים לנצל.

איש מקצוע

 

פרמטרים כמותיים ואיכותיים של הנכסים הדיגיטלים של המתחרים

 

כדי להבין מול מה אנחנו נדרשים ונידרש להתמודד באופן שוטף, עלינו יהיה לברר מהו הותק של המתחרים העיקריים שלנו, כמה תוכן הם הספיקו לייצר ברשת האינטרנט, כמה קישורים חיצוניים הם מקבלים לאתר (ואגב – כמה מהם נראים טבעיים באמת), כיצד נראית היררכית האתר שלהם, האם נראה שהוא עבר אופטימיזציה, באילו כותרות מטא משתמש האתר והאם בוצע להן טיוב, ועוד ועוד.

 

 

האם נדרשת מומחיות על מנת לייצר את מה שהמתחרים מייצרים?

בנושא הזה נרצה להבין האם נדרש כישרון מיוחד, השכלה מסויימת, ציוד טכני ייחודי או כל מיומנות אחרת אשר יש להצטייד בה על מנת לספק את השירותים או המוצרים שהמתחרים מייצרים. כלומר, נרצה להבין האם סוג העסק שמנהלים המתחרים הוא כזה שכל אחד יכול להקים ואז התחרות תהיה על המחיר או השירות, או שיש כאן ידע איכותי וייחודי, שממצב את המתחרים כגוף שקשה מאוד להתחרות בו?

 

מהי רמת השירות שמספקים המתחרים ללקוחות שלהם?

כאן נרצה להבין כיצד נראה מערך המכירה, השירות והתמיכה של המתחרים. באילו ערוצים הם זמינים ללקוחות? באילו שעות הם מספקים מענה? האם המתחרים עושים שימוש בצ'אטבוטים חכמים כדי לספק מענה מיידי עד להעברת הפניה לנציג אנושי? מהי ההתחייבות של המתחרים בנושא השירות? האם הם מספקים אחריות על המוצר או השירות? מהי מדיניות החזרת הכספים של המתחרים?

 

לסיכום

מחקר מתחרים איכותי הוא השלב הראשון כמעט בכל תהליך של קידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים. בשלב זה, נסו להבין מהו הערך המוסף שמספקים המתחרים, במה הם מתבלטים, וגם מהן נקודות החולשה שלהם. נסו לנצל נקודות חולשה אלו על מנת להציע שירותים בעלי ערך מוסף שיצליחו להבליט אתכם מעל המתחרים.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }