לא פשוט: כיצד משווקים אתר תיירות באינטרנט?

עולם התיירות, הוא אחד מהשווקים התחרותיים ביותר הקיימים היום. ריבוי חברות התעופה המציעות טיסות, הסוכנויות השונות המציעות חבילות ובעשור האחרון נכנסו גם שחקנים גלובליים לתוך כל זה. אז איך בכל התחרות הזאת אפשר לבלוט ולשווק את האתר שלנו?

 

אתה שם או שאתה לא קיים

שיווק תיירות באינטרנט תחרותי יותר מאי פעם. בימים האלו, אם אין לכם אתר ולא בניתם אסטרטגיה כדי שהאתר שלכם לא יעלה בעמודים ראשונים בחיפוש, תתקשו מאוד להצליח למכור חבילות נופש. קידום האתר בגוגל והגעה למקומות ראשונים בעזרת SEO, שווה ערך לפריים לוקיישן בקניון הכי נחשק, בטח כאשר אנחנו מדברים על תחום התיירות.

 

שוק התיירות הוא שוק של דיגיטל

מתי בפעם האחרונה שמעתם שמישוה הזמין טיסה דרך מודעה בעיתון? היום אנחנו אימפולסיביים, אנחנו מקבלים החלטות בשניות והמכשיר הנייד מסייע לנו להגשים את כל חלומותינו בקליק. רוב האנשים שמחפשים לסגור חופשה היום, מתחילים את החיפוש בגוגל.

בגלל הסיבות האלה בדיוק, כדאי מאוד להשקיע בקידום האורגני, בעיקר כשאנחנו מתייחסים לתחום התיירות. הגולש מוכן לבצע רכישה ואם הוא לא יעשה זאת אצלכם, הוא יעשה זאת אצל המתחרים שלכם.

 

איך מביאים לקוחות?

כדי להביא לקוחות, כדאי לעבוד בשני מישורים. פעם אחת לעבוד על האתר שלכם ולשפר אותו כל הזמן. שיפור האתר גם יתרום לחווית המשתמש ויהפוך אותה לטובה יותר, מה שישפר באופן אוטומטי את יחסי ההמרה. בנוסף לכך, גוגל מאוד אוהב שמשפרים ומשנים את האתר, זה מראה לו שאתם משקיעים בתוכן ובגולשים וזה יעזור לכם בדירוג שתקבלו ב-SEO.

בנוסף לכך, כדאי לייצר תוכן באתר שלכם. אם תחשבו על זה, יש לכם מלא ידע לתת על מקומות שונים בעולם. לכן, כדאי ושווה לייצר באתר שלכם מגזין תוכן ולכתוב בו המלצות וסקירות, בנוגע למקומות שונים בעולם.

 

כדאי להתמקד

נסו להתמקד בתחום עיקרי ומסוים. הכוונה כאן היא לכוון לסגונן תיירות ספציפי, כמו לדוגמא, התמחות בחופשות במזרח, מיקוד על מסלולים בארה"ב, או לחלופין טיולי טבע במדינות סקנדינביה. ככל שתתמקדו יותר יהיה יותר סיכוי שתצליחו לבלוט באופן מהיר.

אתם מתחרים בסוף עם הסוכנויות וחברות הנסיעות הגדולות ביותר בישראל ואפילו בעולם, מיקוד יעזור גם לכם לשפר את התכנים באתר, להתמקד בחיפושים מדויקים ולייצר הכנסות רווחיות.

 

איך אפשר לדעת אם האתר שלי טוב?

יש המון תיאוריות שאפשר לתת כאן, אבל תאכלס תגלשו באתר ותנסו לחוות אותו כלקוחות. מה התכנים שחסרים לכם, מה הייתם מחפשים ופשוט תשפרו אותו ותשדרגו כל הזמן.

 

לסיכום

בתחום התיירות חשוב מאוד שתהיו בעלי נוכחות דיגיטלית ושיווק טוב. מדובר על תחום מאוד תחרותי ופוטנציאל מאוד גבוה להמרת לקוח. חשוב להיות מדוייקים על מנת לבלוט ולהצליח להגיע לחיפושים ראשונים וגם לשפר את האתר שלכם כל הזמן לאורך הדרך. בהצלחה!

מדדים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }