כך תהפכו את אתר השופיפיי שלכם לעברית

אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירת חנות מקוונת בתחומים שונים היא שופיפיי. מדובר בממשק נוח שקל להשתמש בו והוא יכול לעזור לכם למכור את המוצרים השונים שלכם בקלות. העניין הוא ששופיפיי כיום תומכת בעברית רק באופן מוגבל ויש צורך בתרגום ושימוש בתוכנה חיצונית. במאמר זה נסקור את הדרכים לעשות את זה כך שהחנות שלכם תוכל להיות רלוונטית גם אל הקהל שבארץ.

 

האם שופיפיי מתאימה לשפה העברית?

אז קודם כל, בניגוד לשנים עברו, כיום פלטפורמת שופיפיי אכן תומכת בעברית. זוהי לא ברירת המחדל של הפלטפורמה, אבל היא מאפשרת לכתוב פירוט על מוצרים בעברית וגם את שאר התוכן הרלוונטי. אך יש מספר דברים שצריך לעשות כדי להפוך את החוויה לחלקה. דרך אוטומטית לטפל בבעיות השונות היא לפנות לחברה חיצונית שעוסקת בזה, כמו Sense RTL – שופיפיי בעברית שתחסוך לכם זמן ומאמצים רבים בתרגום אתר השופיפיי שלכם לעברית.

אתר Shopify

התאמת תבנית לעברית

בעברית אנחנו כותבים מימין לשמאל, בעוד באנגלית ושפות בינלאומיות אחרות הכתיבה היא משמאל לימין. זאת מהמורה בדרך בעת תרגום אתר שופיפיי לעברית מאחר ולמרות שאתם יכולים לכתוב בשפה העברית- היישור שלה יהיה הפוך. אבל לא להתייאש- אתם יכולים לבצע התאמה אישית של התבניות השונות, אם באמצעות תוכנה חיצונית שמיועדת לכך או בעצמכם, כדי לאפשר לטקסט להתיישר בכיוון הנכון.

 

התרגום עצמו

אם יש לכם כבר את הטקסט עצמו בעברית, אז לא יהיה צורך בתרגום אלא רק בהתאמות לתבנית שבחרתם בפלטפורמה. אבל אם האתר שלכם באנגלית- תצטרכו לתרגם את הטקסט והפרטים או באופן ידני (כלומר לבצע אותו בעצמכם) או באופן אוטומטי (תוכנות תרגום, חברה חיצונית ועוד).

אתר Shopify

קביעת המטבע

אם האתר בעברית אתם בטח פונים לקהל ישראלי, וקהל ישראלי משלם בשקלים. אז האם שופיפיי תומך בתמחור במטבע המקומי? למזלכם התשובה היא כן. שופיפיי מאפשרת להגדיר את המטבע של החנות שלכם כשקל, כך שכל המוצרים יקבלו את התמחור שתיתנו להם והחיוב של אמצעי התשלום של הלקוחות יהיה בשקלים. דבר זה מאפשר ללקוחות חווית קנייה חלקה ונוחה.

 

האם ממשק ״מאחורי הקלעים״ של שופיפיי יכול להיות בעברית?

כל תהליך הבנייה של האתר לצערנו זמין רק באנגלית. אבל אל תיבהלו- מדובר בממשק בו יש פונקציות ברורות ופשוטות שהמון אנשים יכולים להתמודד איתן גם אם האנגלית שלהם היא לא שפת אם. העיצוב הידידותי של ״מאחורי הקלעים״ של החנויות הוא גרפי, ידידותי ואינטואטיבי ולכן פשוט לנווט בו.

 

האם כדאי לפתוח חנות שופיפיי בעברית?

אם אתם עדיין לא בטוחים, אנחנו פה כדי לספר שחנויות שופיפיי בעברית צוברות תאוצה בשנים האחרונות ומייצרות הצלחה רבה. כדאי לכם לפנות לחברה חיצונית שתעזור לכם או ללמוד איך לעשות את זה בעצמכם כדי לקדם את העסק שלכם!

אתר Shopify

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }