המדריך המלא לגוגל מיי ביזנס

יכול להיות שחשבתם כי קידום אתרים מתבצע בעזרת שיטות מסוימות, וכעת זה בדיוק הזמן להבין מדוע חשוב להשתמש בגוגל מיי ביזנס. בעזרת ניצול נכון של גוגל מיי ביזנס, תוכלו למעשה להגביר טראפיק (תנועת גולשים) אליכם לאתר. בואו נדבר קידום בגוגל ב-2020.

אם בעבר היינו צריכים להשקיע המון בקידום אורגני SEO לאתר האינטרנט שלנו, מרוצת השנים הובילה למגמות שינוי נוספות בעולם הקידום והשיווק בגוגל. לאחר שהכרנו לעומק את הנושא של קידום אורגני וכתיבת תכנים, בניית לינקים וכדומה, הכרנו גם את הנושא של קידום ממומן. למעשה, עד שנת 2017, קידום ממומן היה הדרך בה אנשים בחרו בכדי להגיע כמה שיותר מהר לעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש וללא מאמצים אורגניים. בואו נדבר על פרסום בגוגל ושיווק.

 

אז מה השתנה מאז? כיצד קידום בגוגל היום מתבצע הכי נכון?

אוקי, זה לא שכיום אין יותר חשיבות לתוכן ולקידום ממומן, אלא פשוט נפתחו צהרים חדשים עבור קידום אתרים מוצלח וקידום בגוגל. אילו דרכים, למשל? למשל, אתם מוזמנים להכיר עולם ומלואו שנקרא גוגל מיי ביזנס.

בעזרת גוגל מיי ביזנס אתם תוכלו להופיע בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש ותחת שאילתות מסוימות. חשוב להבין, לא מדובר בעוד איזשהו כרטיס ביקור דיגיטלי, אלא בפלטפורמה שלמה שמצריכה גם אופטימיזציה, בנייה נכונה, הקפדה על הפרטים הקטנים ועוד.

 

ניצול פלטפורמת גוגל מיי ביזנס עד תומה

אין ספק, אפשר בקלות "להתפזר" ולהשקיע כסף וזמן במקומות לא נכונים, במיוחד כשמדברים על קידום בגוגל. אם תפתחו גוגל מיי ביזנס בעזרת חברת קידום מומלצת, תוכלו לנצל את הפלטפורמה עד תום. תוכלו למשל לפרסם פוסטים, תמונות, סרטונים ועוד.

בכל מקרה, מדובר בפלטפורמה המהווה דרך מעולה להגביר תנועת גולשים לאתר שלכם. בעוד שהפתיחה של גוגל מיי ביזנס היא יחסית פשוטה וכוללת רק 3 שלבים, חשוב להבין כי הפרטים הקטנים הם לא פחות חשובים.

 

חברת קידום אתרים מומלצת לבניית אסטרטגיית שיווק

בכדי לנצל את הפלטפורמה הזאת כמו שצריך, יהיה עליכם להסתייע במקצועני קידום בגוגל, חברות קידום אתרים וכדומה. באשר לסוג הקידום שאפשר להנות ממנו דרך גוגל מיי ביזנס, הקידום המתבצע על ידי גוגל מיי ביזנס הוא לוקאלי.

במילים אחרות, אתם מוזמנים להנות מקידום מקומי ולפי מיקומים גאוגרפיים. אדם בנתניה חיפש אתכם – שרברבים מומלצים בנתניה? אתם תופיעו בראשית תוצאות החיפוש של גוגל. אנחנו מזכירים, עד היום אנשים היו צריכים לשלם הון עתק על קידום ממומן בכדי להנות מהמיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש. כיום, עם השילוב של קידום אורגני, קידום ממומן וגוגל מיי ביזנס, הקלפים בהחלט נטרפים מחדש.  צריכים סיוע נוסף ולא מוכנים להתפשר על מקצועיות חסרת דופי בתחום של קידום אתרים? צודקים, אל תתפשרו על שיווק בגוגל! אף אחד מהמתחרים שלכם לא עושה את זה.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }