מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט?

בעלי עסקים מסוגים שונים תוהים לא פעם לגבי הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור העסק שלהם. המדריך הנוכחי פונה לבעלי עסקים, כדי שאלה יכירו מקרוב את 2 הפלטפורמות הבולטות ביותר – דף נחיתה ואתר אינטרנט. הישארו אתנו ותגלו את ההבדלים, כדי שתוכלו להבין מהי הבחירה הנכונה עבורכם.

 

קהל היעד של העסק

ההבדל הראשון שבא לידי ביטוי בין דף נחיתה לאתר נוגע לקהל היעד. בדף נחיתה, קהל היעד מוגדר מראש והוא נחשב לממוקד. לכן, נעשה שימוש בדף נחיתה כדי לפרסם מודעה ממומנת. המודעה מפורסמת עבור קהל היעד שנקבע מראש, כך שחשוב לייצר את דף הנחיתה בהתאם. כשמדובר באתר אינטרנט, המצב שונה לגמרי. שכן, באתר מוצגים כל מיני מוצרים ושירותים שהעסק מציע לקהל היעד. לכן, יש פנייה לקהל יעד רחב הרבה יותר.

דף נחיתה ואתר אינטרנט

משך ההקמה

אם תפנו אל המומחים בתחום הקמת דפי נחיתה ואתרי אינטרנט ותשאלו אותם מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט? אתם תגלו שמשך ההקמה הוא שונה מאחד לשני. מי שיבחרו להקים את דף הנחיתה באמצעות אנשי מקצוע מוסמכים, צפויים לגלות שההליך אורך כשבוע ימים בערך. לעומת זאת, הקמה של אתר עשויה לקחת מספר שבועות ולפעמים אפילו חודשים.

 

המיקוד

דפי נחיתה מתמקדים בעיקר באיסוף לידים (איסוף של פרטי הגולשים) ומכירות מידיות. כך שבעצם, הגולש נכנס אל דף הנחיתה לאחר שהביע התעניינות במודעה כלשהי ולאחר מכן הוא לחץ על הקישור. המטרה של דף נחיתה היא כמובן לקחת את הפרטים האישיים שלו, כדי למכור בסופו של דבר את השירות או המוצר שהעסק מציע.

המיקוד של אתר אינטרנט לעומת זאת, אינו ישיר ומידי. שכן, אתר של בית עסק יכול להציג כל מיני מוצרים ושירותים מבלי לפנות לגולש באופן ישיר, כדי שזה יבצע את המכירה. אפשר לסכם את פסקה זו ולומר כי המטרה של דפי נחיתה היא הנעה לפעולה, בזמן שאתרי אינטרנט עוסקים בעיקר ביצירת רושם על הגולשים והענקת מידע שיהיה בעל ערך עבורם.

דף נחיתה ואתר אינטרנט

המורכבות

סביר להניח שביקרתם לאחרונה בדף נחיתה ואתרי אינטרנט מסוגים שונים. כך שאתם יודעים וודאי שמדובר ב – 2 פלטפורמות עם מורכבות שונה. דף הנחיתה נחשב לעמוד פשוט ומינימלי שמורכב ממעט מרכיבים. לעומת זאת, האתר נחשב למורכב הרבה יותר. שכן, הוא מרכז בתוכו עמודים רבים שבכל אחד מהם יש אינפורמציה אחרת, למשל:

  • פירוט אודות העסק
  • דף יצירת קשר
  • דף עם תמונות ומחירים של המוצרים או השירות ועוד

 

השורה התחתונה

יש הבדלים משמעותיים שבאים לידי ביטוי בין דף נחיתה לבין אתר אינטרנט. בעלי עסקים שרוצים להביא לנוכחות של העסק שלהם ברשת, צריכים להכיר קודם כל בהבדלים אלו ולפנות למומחים שעוסקים בתחום. שכן, אלה יבדקו מהי הפלטפורמה המתאימה עבור העסק ויקימו אותה בהקדם האפשרי.

דף נחיתה ואתר אינטרנט

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }