מה ההבדל בין פרסום לקידום בגוגל

שנת 2020 גרמה לבעלי עסקים רבים להבין שאם הם לא נמצאים ברשת – הם לא קיימים.

עסקים שמביני עניין בכל הנוגע לפרסום וקידום העסק בגוגל, הבינו שאין זה מספיק להיות נוכחים ברחבי הרשת.

הם הבינו שכדי להיות זמינים לקהל היעד שלהם, הם צריכים להתאמץ קצת יותר ולהביא לכך שהעסק שלהם יהיה הזמין ביותר בגוגל.

מה זה אומר? ומה הקשר בין ההבדלים שקיימים בין פרסום לקידום בגוגל? כל זאת ועוד יובא בהמשך

 

רקע אודות הפרסום בגוגל

ישנו מגוון רחב של אפשרויות לפרסום של עסקים שונים. כידוע, גוגל היא זירת הפרסום הבולטת ביותר בשנים האחרונות. כל בעל עסק שרוצה להגיע אל קהל היעד שלו בקלות וכמה שיותר מהר, יודע שהוא צריך לעשות זאת קודם כל, באמצעות גוגל.
ישנן 2 אפשרויות שעומדות בפני כל בעל עסק או אדם שמעוניין לפרסם בגוגל והן:

  1. פרסום ממומן
  2. קידום

 

בשורות הבאות נציין בפניכם מה המשמעות של כל אפשרות, כדי שתוכלו לדעת מה זה בעצם אומר ולבחור את אפשרות הפרסום הנכונה והמתאימה לכם ביותר.

 

מה זה אומר בעצם פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל זוהי דרך פופולרית שמאפשרת להקים קמפיינים ולהציג מודעות פרסום לפי קהלי יעד שונים.
המשמעות של הדבר היא בעצם הצגת האתר שמעוניין בפרסום באחד המקומות החיפוש הראשונים של גוגל. כאשר בעל האתר צריך לשלם עבור כל הקלקה שבוצעה על המודעה שכיוונה אל האתר שלו.
אם טרם שמתם לב, זו ההזדמנות להיכנס לגוגל, לערוך חיפוש ולגלות שענקית החיפוש מקצה 4 מקומות בראש העמוד הראשון של החיפוש לפרסום ועוד 3 מקומות בתחתית. כך שאתר שמשלם עבור פרסום בגוגל יכול לראות את האתר שלו מוצג באחד מהמקומות הללו. גוגל משקלל את הפרמטרים הבאים כדי להחליט אם למקם את המודעה שלכם ואיפה:

  1. הרלוונטיות לחיפוש
  2. עלות הקליק שאתם מוכנים לשלם
  3. דף נחיתה וביצועים

 

מה זה אומר קידום בגוגל?

עכשיו, אחרי שקראתם אודות פרסום בגוגל, אפשר להסביר מה המשמעות של קידום בגוגל. קידום בגוגל זו בעצם האפשרות לקדם את האתר שלכם אל ראש התוצאות וזאת לפי הביטוי שנעשה במהלך החיפוש. תוהים איך הדבר מתבצע בפועל?
גוגל בודק פרמטרים שונים כדי לראות שהאתר שלכם אכן ראוי לקבל את המקום המכובד שנמצא בראש החיפושים ואם נמצא שהאתר מתאים, אתם צריכים להכין את הכיס. חשוב שתדעו שקידום בגוגל דורש סבלנות שתשתלם לכם בסופו של דבר, כי לאחר שתתברגו במקומות הראשונים, תגיעו לחשיפה גבוהה, מאוד גבוהה.

 

סיכום

כעת, לאחר שקראתם אודות ההבדלים בין פרסום לקידום בגוגל, אתם מבינים לעומק את הנכתב בפסקת הפתיחה.
עכשיו זה ברור לכולם שכל עסק צריך שלא להסתפק אך ורק בפרסום בגוגל, אלא גם בקידום.

 

מנוע חיפוש

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }