מה ההבדל בין עוקבים אמתיים למזויפים

אם יש לכם חשבון פעיל באינסטגרם, בין אם מדובר בחשבון פרטי או בחשבון עסקי, סביר להניח שלפעמים אתם מוצאים את עצמכם מסתכלים על הפוסטים של הסלבס, על מספר העוקבים שלהם וכל מה שעובר לכם בראש זה: "איך הם עושים את זה? גם אני רוצה!"
אתם תוהים איך אנחנו יודעים מה עובר עליכם בראש?
אנחנו לא קוראי מחשבות, זו פשוט המחשבה של משתמשים רבים באינסטגרם. כן, אתם לא לבד.
בכל זאת, אנחנו כאן בשביל להגיד לכם שחשוב שתדעו, שלפעמים מספר העוקבים הוא מתעתע.
הוא יכול להיראות לכם מציאותי, אבל לא תמיד מדובר בעוקבים אמיתיים. לפעמים אלו עוקבים מזויפים.

 

מה זאת אומרת?

זאת אומרת שעכשיו זה זמן למידה, אז תקראו טוב את המידע שמופיע בשורות הבאות, כי כל משתמש באינסטגרם היום חייב להיות מודע לעניינים האלה.
באינסטגרם יש את האפשרות שאתם מכירים. זו שמאפשרת לכל אחד לפתוח חשבון ולהעלות תמונות מהחופשה האחרונה שלו במיקונוס, בנסיעה האחרונה לים או השהייה במסעדה הכי שווה באזור (כן, בדיוק כמו החשבון שלכם, אולי רק בלי החופשה במיקונוס, יותר בכיוון של אילת).
בנוסף לאפשרות הזו, יש גם אופציה נוספת שבאמצעותה ניתן לפתוח חשבון שאינו אמתי, כלומר, מזויף. מאחורי חשבון שכזה לא עומד מישהו שמפרסם אודות החיים שלו והחוויות שלו, אלא יש מאחורי בוט. זהו משתמש מזויף, הוא נפתח אך ורק למטרה מסוימת – שיקנו אותו אנשים שרוצים שיהיה להם מספר רב של עוקבים.
דרך נוספת לזהות שמדובר בפרופיל מזויף היא לבדוק את תמונת הפרופיל שלו, אם אין לו תמונת פרופיל או שיש תמונת פרופיל שמופיע בה רק נוף, פרח או כיתוב כלשהו, זהו כנראה פרופיל מזויף שמטרתו היא לעקוב אחרי משתמשים באינסטגרם.

 

איך אני יכול לדעת שיש למישהו עוקבים מזויפים?

שאלה מצוינת, רבים תוהים איך אפשר לדעת אם יש לחשבון מסוים עוקבים שהם מזויפים. קל מאוד לזהות.
אם אתם נתקלים למשל בחשבון אינסטגרם שיש לו מעל 50 אלף עוקבים (לא מעט!) ונכנסתם אל הפוסטים שהוא העלה אבל ראיתם שהוא קיבל על רוב הפוסטים רק 80 לייקים וממש מעט תגובות?
זה סימן שכנראה יש לו עוקבים מזויפים.

אם הפרופיל שלכם באינסטגרם נשאר די יבש מבחינת מספר העוקבים במשך תקופה ארוכה והגעתם למסקנה שאתם רוצים לרענן אותו ולגרום להוספה של עוקבים, כדאי שתלכו בכיוון של קניית עוקבים אמיתיים.
הסיבה היא פשוטה, אם יש לכם עוקבים אמתיים, הם לא יופיעו סתם ליופי בחשבון שלכם. בניגוד לעוקבים המזויפים, הם יוכלו להגיב על הפוסטים שלכם ולסמן לכם לייק. מדובר בהבדל משמעותי.

עכשיו, כשאתם מודעים להבדל בין עוקבים אמתיים למזויפים, אנחנו בטוחים שתעשו את הבחירה הנכונה בקנייה הבאה שלכם.

 

רשת חברתית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }