מה ההבדל בין חשבון רגיל לחשבון עסקי בווצאפ

וואטסאפ – כללי

וואטסאפ, אפליקציית המסרים שכבשה את העולם בעשור האחרון, מאפשרת ל-2 מיליארד המשתמשים שלה בכל רחבי העולם ליצור קשר באופן פרטי וקבוצתי במהירות, תוך מתן אפשרות לקיים שיחות טלפון, וידאו ושליחת קבצי קול, סרטונים ותמונות. אחד הפיצ'רים המוצלחים ביותר של האפליקציה בשנים האחרונות, זה פיצ'ר החשבון העסקי.

 

איך הקורונה מגדילה את השימוש בוואטסאפ?

מגפת הקורונה שנחתה עלינו לפני כשנה, סידרה לכולנו המון זמן בבית. ברוב חלקי השנה האחרונה לא זכינו לבקר במסעדות, מסיבות, פארקים, קניונים ומשחקי כדורגל – נאלצנו לבדר את עצמנו ואת הסובבים אותנו בתוך קירות הבית. נכון, השימוש ב"נטפליקס" ובספריית ה-VOD צמח פלאים, גם העיסוק בכושר ובישול הפכו לדומיננטיים ככל שהתקדמנו לתוך המגיפה, אבל שחקן מרכזי מאוד שמיעטו לדבר עליו בתקופה האחרונה הוא הוואטסאפ. כולנו משתמשים בווצאפ כחלק מהשגרה הרגילה, כולנו נמצאים בכמה קבוצות ווצאפ שונות ומגוונות. אולם, גם השימוש בוואטסאפ העסקי צמח במידה ניכרת עקב הרצון לתקשר מרחוק עם עסקים ולקוחות.

 

אז מה תקבלו בחשבון עסקי שלא תקבלו בחשבון רגיל?

לפני שנתחיל בפירוט ההבדלים והיתרונות שיש בחשבון עסקי חשוב לציין כי מדובר באותה אפליקציה שכולנו מכירים. היא נראית אותו דבר והשימוש בה כמעט זהה לחלוטין, כל מה שהשתנה זה רק כמה תוספים ושדרוגים שמתאימים לעסקים שמעוניינים להשתמש באפליקציה ככלי עסקי לכל דבר ועניין.

 

קודם כל – תקשורת

התקשורת דרך חשבון עסקי הופכת לנוחה ואפקטיבית יותר. אם האפליקציה הרגילה עוצבה ככזו שנועדה לתקשר בין חברים, פה מדובר על תקשורת עם לקוחות – שם המענה חייב להיות מסודר ויעיל יותר. כמובן שהאפליקציה העסקית זמינה למחזיקי מכשירי אפל וגם לאנדרואיד.

 

פרופיל עסקי

אם תפתחו חשבון עסקי, תוכלו לייצר לעצמכם תעודת זהות שבה תגדירו את הפרופיל שלכם. הלקוחות יוכלו לראות בפרופיל את שעות הפתיחה, פרטים כלליים, לינק לאתר העסק – קצת כמו המידע שיש ב"גוגל" על העסק שלכם.

 

תשובות מהירות ואוטומטיות

בעזרת החשבון העסקי תוכלו לייצר תשובות מהירות ואוטומטיות. לא פעם תידרשו לענות את אותה תשובה לאותה שאלה, הוואטסאפ העסקי מאפשר לכם להכין הודעות מוכנות מראש שיהיו זמינות עבורכם באופן אוטומטי ללא מאמץ. דבר זה יאפשר לכם לחסוך לא מעט זמן (ששווה כסף…).

 

סטטיסטיקה

תוכלו לקבל סטטיסטיקה על ההודעות שאתם שולחים ומקבלים, כמה קראו את ההודעות שלכם, כמה הודעות שלחתם/קיבלתם החודש…

 

מענה אוטומטי

אם אתם לא זמינים או עמוסים, יכול לקחת לכם זמן רב עד שתצליחו לענות ללקוחות שלכם. לפעמים, הזמן שהלקוח מחכה עלול לתסכל אותו ולייאש, לכן הוואטסאפ מאפשר לכם לייצר הודעות אוטומטיות שיישלחו ללקוחות גם אם אתם לא יכולים לענות באותו רגע. בצורה הזאת הלקוח יכול להירגע ולדעת שיש מי שקיבל את ההודעה שלו.

 

אפליקצית תקשורת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }