האם ניתן לאחסן אתר וורדפרס בשרת וירטואלי?

הפעם הראשונה שאתם נרשמים לתוכנית אחסון לאתר שלכם יכולה להיות מאוד מבלבלת. יש אירוח משותף, שרת ייעודי, שירותים מנוהלים ואפילו שרת פרטי וירטואלי (VPS) לבחירה. יש הרבה אפשרויות שעומדות לפניכם וכל אחת והיתרונות שלה, והבעיה היא לדעת איזה סוג של תוכנית אתם באמת צריכים על מנת למנף את החזון שלכם.

שרתים וירטואליים הם התקדמות טבעית מאירוח משותף, אבל השם גורם להם להישמע מסובכים מדי. במאמר זה, אנו הולכים לתת לכם את המידע המלא, אודות מדוע כדאי לכם לאחסן את אתר הוורדפרס שלכם על גבי שרת וירטואלי.

 

מהו שרת וירטואלי?

שרת וירטואלי הינו כלי אשר יוצר עבורכם מחדש את הפונקציונאליות של שרת פיזי ייעודי. הוא קיים בשקיפות למשתמשים כמרחב מחולק בתוך שרת פיזי, ומאפשר לקמט נתונים באופן יעיל יותר. תהליך הוירטואליזצייה של שרתים מקלה על הקצאת משאבים מחדש והסתגלות לעומסי עבודה דינמיים, וגם חוסכת לכם כסף רב, ומייעלת את הפעולות הנדרשות מהאתר שלכם.

שרת וירטואלי

שרת וירטואלי לאחסון אתרי וורדפרס

כשאתם מחפשים שירות אירוח וורדפרס מנוהל עבור אתר הוורדפרס שלכם, אתם בהכרח תיתקלו באפשרות של אירוח באמצעות שרת וירטואלי. אירוח אתרי וורדפרס בשרת וירטואלי הפך לפרקטיקה פופולארית יותר ויותר בקרב סוכנויות, מפתחים עצמאיים, מנהלי אתרים ועסקי מסחר אלקטרוני שמתעדפים מהירות, אמינות, יעילות ואבטחה לפני הכול.

 

אירוח בשרת וירטואלי של אתר וורדפרס מספק ביצועים מהירים יותר

אירוח אתרי וורדפרס על גבי שרת ווירטואלי הוא בדרך צעד שיעזור לאתר שלכם להפוך למהיר יותר משירותי אירוח אתרים מסורתיים. אם אתם משתמשים בשירותי אחסון משותף, האתר שלכם צריך להתחרות על המשאבים הווירטואליים של שרת או מרכז נתונים בודדים.

ומכיוון שזה לא נדיר ששרתים משותפים מארחים מאות או אפילו אלפי אתרים, זו תחרות רבה. שרתים וירטואליים טובים יותר משמעותית לאספקת משאבים מכיוון שהאתר שלכם הוא האתר היחיד שפועל על מחשב נתון.

 

אירוח אתר וורדפרס על שרת וירטואלי מציע גמישות רבה יותר

סיבה נוספת לשקול לארח את האתר שלכם על שרת וירטואלי בענן היא יכולת הרחבה. אתרים דורשים כמויות שונות של משאבים וירטואליים בהתאם לתנועה שלהם. ככל שהתנועה אל האתר שלכם גדלה, למשל, היא תדרוש משאבים וירטואליים נוספים מהשרת או מהשרתים שבהם הוא מתארח. כשהוא יורד, לעומת זאת, הוא ידרוש פחות משאבים וירטואליים.

כפי שציינו קודם לכן, האתר שלכם צריך להתחרות עם אחרים על משאבים אם אתם משתמש באחסון וורדפרס משותף. לכן, מומלץ לאחסן את האתר וורפדרס שלכם על גבי שרת ווירטואלי שיספק לכם את היתרונות של חוות שרתים, ללא העלויות הכרוכות בניהול ותחזוקה שכזאת לוגיסטיקה מצריכה.

 

לסיכום

התשובה לשאלה היא כן, ניתן לאחסן אתרי וורדפרס על גבי שרתים ווירטואלי וזה אפילו מומלץ לחברות, אשר מעוניינות לנהל את האתר שלהם עם אחסון וורדפרס ברמה הגבוה ביותר.

חנות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }