איך לפרסם הוצאת דרכון פורטוגלי ברשתות חברתיות

הרבה מאזרחי ישראל שהם יוצאי עדות צפון אפריקה ואירופה הם צאצאים של משפחות שנפגעו מגירוש ספרד ופורטוגל. בעקבות השינוי שקרה לפני כמה שנים בחוקי האזרחות של פורטוגל לצד הרצון של הממשלה לכפר על הגירוש האלים זה, שהיווה טראומה לדורות של יהודים בגולה, חלק גדול מיוצאי העדות האלו זכאים לקבלת דרכון פורטוגלי.

ניתן להבין האם זכאים לדרכון או לא באופן פשוט ואינטרנטי, בנוסף לכך שכל התהליך עצמו הוא תהליך פשוט שניתן בליווי של עורך דין לעשות בנוחות מיטבית. השירותים השונים שזמינים באינטרנט יתנו אומדן גבוה בשאלת הסיכויים לקבלת הדרכון שמשמעותו אזרחות פורטוגלית.

בעקבות זאת, ישראלים רבים בוחרים להוציא את הדרכון הפורטוגלי שלהם ולהנות מהיתרונות הרבים שמעניק דרכון פורטוגלי, שהוא חלק מהאיחוד האירופי – על כל משמעויותיו של הדבר, למשל, לימודים חינם או חוסר צורך בוויזה בטיסה לארצות הברית.

במקביל, הרבה משרדי עורכי דין ולקוחות מפרסמים את הוצאת הדרכון הפורטוגלי ברשתות החברתיות השונות, זאת הן במטרה להגדיל לקוחות ובמיוחד, להגיע לקהלי יעד שלא בהכרח ידעו שהם זכאים לדרכון פורטוגלי, למשל הזכאות ל דרכון פורטוגלי ליוצאי מרוקו.

 

 

אם כן – איך עושים את זה באופן מיטבי?

היום האלגוריתמים של הרשתות החברתיות מאוד מורכבים ולכן בכוחם להגיע לאוכלוסיות רבות ובו בזמן ממוקדות לצרכים של המפרסם. לכן, פרסום נכון ברשתות החברתיות יכול להביא לקוחות רבים לממש את זכותם החוקית לדרכון פורטוגלי.

בשלב הראשון, יש להגדיר באופן מדויק את קהל היעד שעליו יגיעו הפרסומים השונים. שכן, למשל האוכלוסייה של סטודנטים שמחפשים לימודים בחו"ל היא קהל יעד מסוים מאוד שדרכון פורטוגלי ייטיב עימו מאוד, פרסום נכון יידע להשתמש בהיסטוריית החיפושים שלהם ולייצר את החיבור בין המשרד המפרסם למי שזקוק לדרכון בזמן הקרוב.

בעקבות הגדרת קהל היעד והתאמתה לשירותים ספציפיים, משתלם לחשוב על מסלולים ייעודיים לסוגי צרכנים. בעוד שסוג אחד של לקוחות רוצים את הדרכון במהירות האפשרית ולכן יהיו מוכנים לשלם על כך יותר, לאחרים הוצאת הדרכון איננה דחופה.

בשלב השני, כדאי מאוד להוסיף הסברים משכנעים, שמתאימים לכל אוכלוסייה, מדוע הוצאת הדרכון תעזור לה. למשל, פרסום להורים צעירים יתמקד בעתיד הילדים בעוד שפרסום לחיילים משוחררים ידבר על אפיקי תעסוקה וטיול.

בשלב השלישי, על מנת לייצר שיח חיובי על השירותים, כדאי לבקש מלקוחות עבר שישתפו בחוויה שלהם עם משרד עורכי הדין שטיפל בהוצאת הדרכון הפורטוגלי. אחד הדברים החשובים בפרסום ברשתות חברתיות הוא שלאחר שהלקוחות הגיעו לדף המוצר שהם יהיו מעוניינים להתקדם הלאה, הם יעשו זאת לאחר שהם יקבלו תחושה של מהימנות השירותים.

 

 

סיכום

פרסום ברשתות החברתיות יכול להיות יעיל במיוחד לשני הצדדים – המפרסם והצרכן, פרסום נכון ברשתות החברתיות יגדיל את מאגר הלקוחות שמעוניינים בדרכון הפורטוגלי ומי שמספקים שירותים למימוש הזכות לאזרחות.

דרכון פורטוגלי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }