בניית אתר לחנות אונליין – מדריך למתחילים

היום הכל באינטרנט.

נגיש, זמין, מהיר.

גם אתם רוצים להיות כאלה. לאפשר ללקוחות שלכם להשיג את המוצרים שאתה מוכר בכל זמן, מכל מקום.

בשביל זה, איך לא, אתם צריכים אתר אינטרנט.

כזה שיהיה נוח, מעוצב יפה, נעים למשתמש – יימשוך לקוחות חדשים ויגרום לאלו שכבר יש לחזור שוב ושוב.

אז איך עושים את זה? מה השלבים שתעברו בדרך לעליית האתר?

 

בואו נתחיל מההתחלה

לפני שאתם ניגשים לחפש את החברה שתבנה עבורכם את החנות האינטרנטית שלכם, בואו להבין את השלבים שרוב החברות מציעות בתהליך מהכרת הלקוח והמוצר ועד עליית האתר לאוויר.

 

היכרות עם הלקוח והמוצר

הפגישה הראשונה שלכם עם מנהל הפרויקט מטעם החברה איתה בחרתם לעבוד. בפגישה הזאת תציגו את עצמכם וכמובן – את המוצרים שלכם. המטרה של ההיכרות היא להבין ולהכיר לעומק אתכם ואת המוצרים שלכם על מנת שיוכלו להתאים עבורכם את סל הכלים והאפשרויות הנוחים והמתאימים ביותר עבורכם לפני שיוצאים לדרך.

 

עיצוב האתר – הכל מתחיל ונגמר בחוויה

השלב השני מתרכז בעיצוב האתר ושם דגש מאוד גדול על עולם החוויה של המשתמש באתר. נסו להיזכר כמה פעמים נכנסתם לאתר שרציתם לרכוש ממנו משהו אך הוא היה כל כך מסורבל ולא נוח לשימוש עד שבסופו של דבר התייאשתם ויצאתם ממנו? זה ממש לא מה שאתם רוצים שיקרה ללקוחות באתר שלכם. לכן, שימו לב כאשר אתם בוחרים את החברה איתה תעבדו על בניית אתר אינטרנט, שיש להם מעצבים ואנשי אפיון מקצועיים ומנוסים.

 

מתחילים לפתח

לאחר שאישרתם את העיצוב של האתר, הסקיצות עוברות למפתחים של החברה והם מתחילים לבנות את האתר הלכה למעשה. מכיוון שמדובר באתר שהוא חנות אינטרנטית זהו גם השלב בו יחברו אתכם למערכת סליקה דרכה יתבצעו הרכישות באתר. שימו לב שעליכם לדרוש שהאתר ייבנה בקוד שנקרא ״קוד פתוח״ על מנת שלאחר עליית האתר, תוכלו להתנהל איתו באופן עצמאי ולא להיות כבולים לפתחי האתר.

 

מעלים את האתר לאוויר

השלב האחרון והמרגש ביותר! לאחר שהחברה בה בחרתם, עיצבה אתר האתר, פיתחה אותו, וידאה שהכל עובר כמו שצריך, והכי חשוב – שאתם מרוצים, הגיע הזמן להעלות אותו לאוויר, כלומר לרשת האינטרנט. כמובן שמומלץ להשקיע גם בקידום ופרסום האתר טרם עלייתו ולאחריה כדי להגביר את העניין של הלקוחות הנוכחיים והעתידיים.

 

איך אתר נולד? כמו תינוק

אז באמת, היום אין בעל עסק, במיוחד בתחום המכירות, שאין לו אתר. כמו תינוק גם תהליך הקמת אתר הוא תהליך ארוך ומורכב ואתם צריכים את האנשים הנכונים שיעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך. כמו תינוק, התהליך לא נגמר אחרי שהאתר נולד ועולה לאוויר וצריך פרסום, השקעה וחידוש תמידיים. תמצאו את החברה שתהיה שם בשבילכם לאורך כל הדרך.

מסך

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }