איך לבנות אתר שהוא גם חנות

כבר שנים רבות ישנה מגמה של מעבר מביצוע עסקאות באופן פרונטאלי לביצוע עסקאות באופן דיגיטלי, דבר הגורם לבעלי עסקים רבים להרחיב את נתיבי המכירה שלהם לפלטפורמה דיגיטלית – האינטרנט.

אמנם לא נראה שמכירות פרונטאליות וטלפוניות הולכות לשום מקום, אך עסקים רציניים בהרבה ענפים כבר לא יכולים להרשות לעצמם להישאר בפלטפורמות אלה בלבד.

לכן בעולם של בניית אתרים בניית אתר שהוא חנות החלה להיות דבר נפוץ.

 

חנויות וירטואליות – מה זה?

חנות וירטואלית היא חנות שהיא למעשה אתר אינטרנט. כל מה שקיים בחנות פיזית קיים גם בחנות וירטואלית, אך באופן דיגיטלי: במקום לעבור בין מדפי החנות, עוברים בין עמודים; כמו בחנות פיזית, מכניסים את המוצרים אותם מעוניינים לקנות לעגלת קניות וירטואלית ובסוף הקנייה ניגשים לקופה וירטואלית ומשלמים.

כבעלים של חנות וירטואלית, ישנן מספר אופרציות שאתם צריכים לנהל: אתם צריכים לספק בחירה של דרכי תשלום, של אופן משלוח וכמובן – לאחר שהלקוח בחר את הדרכים המועדפות עליו ושילם אתם מנהלים עבורו את ההזמנה, שולחים את המוצר בדרך שבחר ודואגים להיות במעקב אחר ההזמנה וכן לעדכן את הלקוח בשלבים השונים לפי הצורך.

 

חנות בקוד פתוח וחנות בקוד סגור

ישנן שתי פלטפורמות עיקריות לבניית חנות וירטואלית:

 

חנות בקוד פתוח:

תוכנה חופשית הנגישה לגולשים הנתמכת בידי מתכנתים מרחבי העולם.

 

חנות בקוד סגור:

חנות שפותחה על ידי חברה מסוימת ממנה אתם משכירים את החנות.

 

יתרונות הקמת חנות בקוד פתוח

לדעתנו האפשרות העדיפה היא הקמת חנות וירטואלית בקוד פתוח, שכן לאפשרות זו יתרונות רבים:

 

הבעלות:

כאשר אתם מקימים חנות בקוד פתוח החנות שייכת לכם ואתם לא משכירים אותה מאף אחד. בנוסף, אם תרצו להחליף חברה תוכלו לעשות זאת.

 

תוספים:

קוד פתוח מאפשר שילוב תוספים רבים במחירים נמוכים שהולכים ומשתכללים כל הזמן.

 

גמישות רבה יותר:

חנות בקוד פתוח מאפשרת גמישות בעיצוב האתר ובפיתוחו, דבר המאפשר לכם לבנות חנות המתאימה בדיוק לעסק שלכם ולשפה העיצובית שלו.

 

מדריכים ותמיכה:

ישנו מידע רב ברשת על חנויות בקוד פתוח הזמין בשפות שונות.

 

מקימים חנות בקוד פתוח? היעזרו במומחים מקצועיים

החיסרון העיקרי של הקמת חנות בקוד פתוח הוא שקשה לבצע בקרת איכות על בעלי המקצוע שיסייעו לכם להקים את החנות, ולכן מומלץ מאוד להשקיע מחשבה ולשכור מקימי אתרים בעלי המלצות המומחים לדבר.

חברת בניית אתרים DWEB מתמחה בין השאר בהקמת חנויות וירטואליות. בעזרת התוסף  WooCommerce, DWEB תסייע לכם להקים חנות וירטואלית ברמה גבוהה מצד אחד ונוחה לתפעול מצד שני. הממשק מאפשר לכם שליטה מלאה על כלל המרכיבים הנדרשים לניהול חנות באינטרנט, כאשר הפלטפורמה תומכת במגוון אמצעי התשלום הקיימים. בעזרת DWEB תוכלו להקים חנות וירטואלית איכותית בתקציב שפוי ומשתלם תוך מאמץ מינימלי.

 

קנייה דרך מחשב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }