איך לבנות אתר ממיר לעסק שלכם

כל בעל עסק יודע שאתר אינטרנט לעסק מהווה אחד השחקנים הראשיים בזירת השיווק.

אתר האינטרנט יהווה אחד מהכלים המשמעותיים ביותר באמצעותו תוכלו לקדם את עצמכם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים.

לפיכך, תרצו להשקיע בו ככל יכולתכם על מנת שיהיה כרטיס ביקור מוצלח לעסק שלכם.

 

אז מהו אתר ממיר?

תחילה, הבינו כי כל אתר באינטרנט אליו אתם נכנסים ניתן לראות אותו כיצירת אומנות אשר מאחוריה מספר רב של אומנים. מאחורי כל אתר ישנם מספר רב של גורמים מתחומים שונים שעבדו עליו. בין היתר יגולם בתוכו: מחשבה, ידע טכנולוגי,  ידע בבניית אתרים, ידע בתכנון אתרים, עיצוב, QA, בנייה, ניסיון ועוד. כשאנו מדברים על אתר מניב, המשמעות היא לא סתם אתר שנכנסים אליו לרגע מרפרפים ויוצאים, אלא אתר שמצליח ליצר ולהפוך את אחוזי הכניסה של הגולשים שלהם ולהמיר אותם לכניסות נוספות בתוך האתר.

 

בניית אתר ממיר

בניה של אתר ממיר תתבצע באמצעות שיתוף פעולה בין מספר אנשי מקצוע, כאשר לכל אחד תהיה מומחיות בתחום ספציפי. בין היתר: מתכנתים, אנשי תוכן, אנשי שיווק, מעצבים גרפיים ועוד. כל אלו צריכים לעבוד צמוד אחד לשני על מנת ליצור ביחד חווית משתמש שלמה שתגרום למי שנכנס לאתר שלכם לרצות להישאר שם ולהשתמש בו בכמה שיותר לחיצות ושימושים. כאשר אלו מקימים את האתר, המחשבה שתנחה אותם תהיה מחשבה מתמדת על הגולש הרצוי. על מנת להקים את האתר בהתאם, יתבצע אפיון ממוקד של יתרונות העסק, המסרים אותם הוא רוצה להעביר, קהלי היעד וכו'. כל אלו יתורגמו לאתר שימושי ויעיל.

 

תפעול האתר לאחר הבניה

אמנם, הושקעה מחשבה רבה בשלב המקדים ובשלב הבניה, אולם עליכם לדעת שגם אחרי שהאתר כבר עלה לאוויר, נדרשת עבודה רבה. בשלב זה, יש לנתח בתדירות גבוהה את כמות הכניסות באתר, לבדוק נתונים המתייחסים לאחוזי נטישה וזמן השהייה באתר, לבדוק באיזה חלק באתר גולשים נמצאים הכי פחות זמן, זאת כדי ללמוד ולשפר את האתר כל הזמן.

לכל התהליך מומלץ לבחור אנשי מקצוע טובים ואיכותיים אשר ילוו אתכם בכל שלב, החל משלב התכנון, שלב הבנייה וההקמה ובשלב שהאתר כבר באוויר.

 

קידום האתר באופן מקצועי

ישנם בעלי אתרים הסבורים כי לאחר שלב הבניה התפעול וכו' הסתיימה מלאכת בעלי המקצוע וכי הם יכולים להמשיך ולקדם את האתר שלהם בעצמם. באופן הזה הם גם יחסכו בעלויות וגם ישאירו לעצמם את השליטה בשיווק באופן מוחלט. אולם, לרוב לאדם הממוצע אין את היכולת להשקיע בלמידה נכונה ואפקטיבית של קידום אתרים, קיימות שיטות רבות ולא תמיד יש את הזמן והמשאבים לעשות זאת. לכן, גם בתחום הקידום מומלץ לקחת מקדמי אתרים מומחים על מנת שיעשו זאת בשבילכם באופן הטוב והיעיל ביותר.

 

אתר מקודם

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }