חוזרים ללימודים – ארבעה דברים שחייבים לרכוש לכבוד שנת הלימודים החדשה!

שנת לימודים חדשה היא עניין מרגש. בין אם עבור תלמידי תיכון או ילדי בתי הספר היסודיים אבל גם כמובן עבור הסטודנטים, תחילת שנת הלימודים היא הזדמנות טובה להתחדש ולקנות ציוד חדש: נקי, שלם ומלא רק בפוטנציאל ותקוות. עבור אלה שלא מעוניינים להחליף את כל הציוד הלימודי, נמליץ על ארבעה דברים שכדאי לקנות לכבוד השנה החדשה.

 

ערכת חירום ועזרה ראשונה

כולנו יודעים שיש לא מעט דברים קטנים שכדאי שיהיו אתכם תמיד, אולי בתוך נרתיק שמסתתר בתא קטן בתיק עד לרגע בו הוא נדרש. בחנויות, תמצאו בקלות ערכות עזרה ראשונה, גם כאלה בגודל ובמראה שמותאם לתלמידים.

אם אתם רוצים להוסיף נופך אישי לערכה שלכם, אתם יכולים לרכוש ולהוסיף לה גם פריטים אחרים כמו שפתון לחות. אל תשכחו שלמרות שכולנו היינו רוצים לקחת איתנו בתיק את כל הדברים החשובים, החל מדיו למדפסת ועד אלבום התמונות מהילדות כאשר מדובר בערכת חירום, צריך להתאים את הכל למגבלות הגודל, כך שתצטרכו להסתפק בדברים הקטנים והחשובים.

דיו למדפסת

שעון חכם

רוב התלמידים והסטודנטים כבר נטשו את המחברות והעטים לטובת מחשבים או טאבלטים אבל גם עבור מי שעדיין לא, יש דרכים נוספות שבהן הטכנולוגיה יכולה לעזור לכם – ישנם מכשירים ואפליקציות שיאפשרו לכם להקליט את השיעור כדי שתוכלו להאזין לו שוב, תוכלו לבחור במחברות אלקטרוניות שמאפשרות העברה של המידע הכתוב לקובץ במחשב בקלות ובנוחות.

אבל המוצר היעיל והשימושי ביותר שמציעה לנו הטכנולוגיה המתקדמת הוא עבור התלמידים הצעירים יותר, שעדיין אינם מסתובבים עם טלפון נייד משל עצמם, שעון חכם מותאם לילדים יכול להיות התשובה, כך תוכלו לדעת היכן הם וליצור איתם קשר בעת הצורך.

 

קופסת אוכל ובקבוק מים רב פעמיים

ימי לימודים קצרים וימי לימודים ארוכים, בכולם אנחנו נדרשים לעשות הפסקות למנוחה, אכילה ושתייה. כדאי להתחיל את השנה החדשה עם כלים חדשים, נקיים ובטוחים לשימוש. עבור אוכל, כדאי לקנות תיקים או קופסאות לשימוש רב פעמי. תוכלו לבחור בין נרתיקים עמידים לקופסאות מחולקות לתאים, לתרמוסים משוכללים לאוכל חם. האפשרויות כמעט בלתי נגמרות.

בנושא השתייה, מומלץ כמובן לשתות מים בלבד אבל כדאי לשים לב שהבקבוקים הרב פעמיים נקיים באופן קפדני, גם בתוך קשי השתיה וגם בכל חריצי המכסה – אלה מקומות מועדים לחיידקים ולצמיחה של עובש ואלה עלולים להיות מסוכנים.

 

תיק גב או תיק בעגלת טרולי

כדי לאפשר למוח לפעול וללימודים להיות מועילים, חשוב לדאוג לנוחות של הגוף כי כאשר הגוף לא במצב נוח, קשה להתרכז בדברים אחרים. לכן חשוב להתחיל את שנת הלימודים עם בגדים נוחים במידה המתאימה ומותאמים לאקלים ולטמפרטורה בכיתת הלימוד. חשוב לא פחות לדאוג לתיק נוח לנשיאת חומרי הלימוד. העדיפו תמיד תיקי גב בעלי רצועות כתפיים ועבור התלמידים הצעירים חשוב לבחור בתיקים אורתופדיים וגם לארגן אפשרות של גרירת התיק בעגלת טרולי.

לכבוד שנת הלימודים החדשה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }