איך תפתחו חנות דרופשיפינג ותנהלו אותה בצורה נכונה אונליין

המסחר האינטרנטי הולך וצובר תאוצה בעשור האחרון. כיום ניתן למצוא כמעט כל סוג של שירות ומוצר ברחבי האינטרנט, מה שמאפשר לקונים מכל רחבי העולם ליהנות ממסחר חופשי, זמין, ונוח. בעלי עסקים כיום מבינים את החשיבות בהקמת "סניף" אונליין של העסק שלהם, ואף מעבירים את מרבית המסחר אל מרחב זה. איך תנהלו חנות דרופשיפינג ומה זה אומר בכלל? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא אחת משיטות המסחר הנפוצות והמקובלות במרחב האינטרנטי. באמצעות שיטה זו ניתן ליצור קשר עם ספקים שונים ברחבי העולם ולמכור את הסחורה שלהם בחנות וירטואלית. זוהי למעשה מעין שיטת תיווך בין הקונה לספק, המאפשרת לקצור רווחים מתוך ההפרשים, בניכוי עמלות שונות הנגזרות ממחיר המכירה למחיר המוצר. בשיטה זו אין צורך באחזקת מלאי, וניתן לעבוד מהבית בזמן הפנוי או בתור משרה מלאה. ניתן למכור את המוצרים גם בזירות המסחר המובילות כמו אמזון ואיביי.

 

יתרונות השיטה

  • מכירת מגוון מוצרים – ניתן לעבוד עם ספקים לדרופשיפינג מכל רחבי העולם, ולמכור מגוון מוצרים מנישות שונות. לא קיימת הגבלה על כמות המוצרים הנמכרת, אך מומלץ שלא להעמיס את האתר במוצרים, ולהתמקד בנישה אחת.
  • השקעה כספית נמוכה – מלבד השקעה בבניית חנות וירטואלית באינטרנט, כמעט ולא קיימות הוצאות שוטפות נוספות, למעט עלויות השיווק של האתר ותשלומים עבור אינטרנט מהיר. אין צורך בהשקעה במלאי, וניתן להגדיר אחוזי רווח על כל פריט בחנות.
  • סיכון נמוך – שיטה זו הנה בעלת סיכון נמוך עבור היזם, לעומת הסיכון הגדול הקיים בהקמת חנות פיזית המחויבת לעמוד בהוצאות שונות וקבועות כמו שכר דירה, משכורות, וחשבונות שונים כמו ארנונה וחשמל. משלמים לספק רק לאחר שנעשתה מכירה בפועל, ומעבירים לו את התשלום רק לאחר שמתבצעת הזמנה ותשלום של הלקוח.

 

חסרונות השיטה

  • זמינות מוצרים במלאי – בשיטה זו מסתמכים על מלאי זמין של הספק, אך במידה ומתבצעת מכירה והספק מודיע לכם כי המוצר לא קיים במלאי, נאלצים לבטל את המכירה ולפצות את הקונה. דבר זה חושף אותנו לחוות דעת שלילית העלולה לפגוע בקידום החנות הווירטואלית באינטרנט, ולנטישת לקוחות.
  • שליטה חלקית במכירה ושילוח – בעל החנות כמעט אינו מעורב בתהליך לאחר מכירת המוצר. עליו לסמוך על הספק ולבטוח בו שאכן ישלח את הפריט וידאג לאספקתו בצורה מהירה ונטולת בעיות. במידה ואינו עושה את מלאכתו כראוי, בעל החנות נאלץ להתמודד עם טענות מצד הלקוח ועליו לפתור זאת בעצמו.

 

לסיכום

קיימות שתי שיטות עיקריות לעבודה בשיטה זו – הקמת חנות בזירות המסחר הבולטות (אמזון, איביי, ועוד) או הקמת חנות וירטואלית באמצעות שירותים חיצוניים. רבים חולמים על עבודה עצמאית מהבית, עם הכנסה גבוהה ונטולת סיכונים. בניית חנות ווירטואלית מאפשרת להגשים חלום זה במינימום השקעה ומבלי להחזיק מלאי, עובדים, והוצאות נוספות.

חנות דרופשיפינג

 

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }