איך עושים Branding נכון עבור העסק שלכם?

אין ספק כי מיתוג הוא אחד הדברים החשובים ביותר שכל עסק צריך לבצע בשלבי ההקמה הראשונים שלו. מי שביצעו את הליך המיתוג (שנקרא באנגלית branding), יודעים כי צריך להכיר בכמה שלבים בסיסיים. יצאנו לבדוק מהם השלבים הללו וחזרנו עם כל המידע שיאפשר לכם לבצע את המיתוג המדויק עבור העסק שלכם. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

איך עושים מיתוג נכון? השלב ה – 1: באמצעות פנייה למשרד פרסום

יצא לנו לראות בעלי עסקים שהחליטו לבצע לעצמם מיתוג. אחד מהעסקים הבולטים ביותר שראינו לאחרונה הוא דוכן פלאפל וסביח שהוצב מתחת למשרד שלנו. בעל הדוכן הכין לעצמו לוגו שצייר עם טוש. הלוגו אמור היה להיראות כמו פלאפל, אבל הוא לא היה דומה לפלאפל כלל.

אם תשאלו אותנו, הציור הזה די הוציא לנו את התיאבון. הדבר הרחיק אנשים מן הדוכן שלו וגרם לו לסגור לאחר זמן מה את המקום. אתם תוהים למה אנחנו מספרים לכם את זה? בגלל שמדובר פה במיתוג לא נכון. אם אתם רוצים לבצע מיתוג נכון עבור העסק שלכם, אתם צריכים לפנות אל המומחים בתחום. כלומר – אל משרד פרסום מוכר ומומלץ.

איך עושים מיתוג נכון השלב ה – 1 באמצעות פנייה למשרד פרסום

טיפ קצר לבחירת משרד מומלץ

רגע לפני שנמשיך בהסבר אודות מיתוג נכון, עליכם לדעת איך תוכלו לבחור במשרד פרסום מומלץ ומוכר. כזה שיידע למתג את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר. זה שיוכל לשלוח לכם בסופו של דבר טיוטה שתהיה בהמשך שלט למשרד עורכי דין או למשרד שלכם שעוסק בתחום אחר בכלל. כדי שתוכלו לבחור במשרד פרסום מומלץ, עליכם לערוך בירור באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ככל שתקראו יותר מידע ברשת ותצפו ביותר פרסומות, כך תוכלו לבחור את משרד הפרסום המתאים ביותר.

טיפ קצר לבחירת משרד מומלץ

איך עושים מיתוג נכון? השלב ה – 2: באמצעות בידול

חברת הפרסום שלכם לא תשלח לכם מיד שלט למשרד שלכם, היא קודם כל תעזור לכם להפיק לוגו שיכלול עיצוב ייחודי. כזה שיבדיל בינכם לבין עסקים מתחרים. חשוב מאוד לערוך בידול. שכן, כך, הלקוחות שלכם יידעו במה אתם מיוחדים ושונים. אם תהיו דומים לעסקים אחרים, סביר להניח שהעסק שלכם ייראה כמשעמם בעיני הלקוחות הפוטנציאליים.

 

איך עושים מיתוג נכון? השלב ה – 3: באמצעות בירור אל מול המתחרים

חשוב מאוד לבדוק איך נראה הלוגו של המתחרים, באילו צבעים הם השתמשו ובאיזה פונט. שכן, כפי שוודאי הבנתם, אתם צריכים להיות שונים בנוף. אם יהיה לכם לוגו דומה לחברה מוכרת אחרת, הדבר יגרום לתחושת חוסר אמינות בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם (מצב שראוי להימנע ממנו).

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך עושים מיתוג נכון עבור העסק שלכם. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק ליישם את השלבים.

איך עושים Branding נכון עבור העסק שלכם?

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }