איך ניתן לקדם את העסק דרך האינסטגרם – הכירו את השיטות החמות

כיום, קשה מאוד לדבר על שיווק דיגיטלי מבלי לדבר על תפקיד האינסטגרם בחיים שלנו.

אומנם אינסטגרם נחשב כלי שהוא יחסית חדש, אבל מדובר בכלי מאוד פופולרי שיכול לשנות את כל כללי המשחק.

פרסום ברשתות חברתיות וגם באינסטגרם, יכולים לפתוח עבורכם דלתות נוספות בכל מה שקשור לעסק שלכם.

לכן, אין זו שאלה האם לקדם את העסק שלכם באמצעות האינסטגרם, הנה כמה שיטות חמות ומעולות לכך.

 

השילובים המנצחים

אחד הדברים החשובים שתוכלו לעשות הוא להגדיל את נפח הגולשים שלכם. גולשים יביאו איתם עוד גולשים אחרים, וככל שהמעגל שלכם יגדל, כך הסיכויים שלכם להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם וכך להרוויח יותר כסף גדל וגדל. עליכם לשלב בחוכמה בין התמונות של העסק ובין סיטואציות יותר קלילות ומבדרות כמה שאפשר. חשוב לשלב בין תמונות לבין מידע עסקי, כמו למשל הטבות ומבצעים.

שיתוף פעולה יוכל להיות מאוד משמעותי עבורכם. תוכלו למעשה להתחבר לפייסבוק על מנת למשוך אליכם עוד עוקבים מקבוצת החברים שלכם. אם למשל אתם כותבים פוסט בפייסבוק, צרפו אל הפוסט תמונה שיש לכם באינסטגרם. כך שכאשר אנשים ילחצו על התמונה, יבוצע מעבר חלק שיתרום להגדלה של מעגל הגולשים שלכם.

 

הקפידו על הכללים

חשוב להקפיד על כמה כללים חשובים: השתמש בלוגו עבור תמונות הפרופיל של העמוד שלכם. הקפידו גם ששם המשתמש שלכם יהיה זהה לשם העסק כמה שניתן. הקפידו על הוספה של קישורים לאתר שלכם.

את התמונות שלכם בחרו בקפידה ובחכמה. הקפידו על רזולוציה גבוהה ככל שניתן. צרפו בתיאור העסק האשטג מעודכן ורלוונטי. שלבו האשטגים מדויקים. הקפידו על שימוש בurl מקורי ולא מקוצר. עשו שילובים בין כיתוב לתמונה, כמו מחשבה, הערה או שאלה.

 

עוקבים הם שם המשחק

עוקבים באינסטגרם הם חלק מאוד משמעותי עבור דפי עסקים של לקוחות. אם למשל לקוח רואה דף של עסק ללא הרבה עוקבים, דבר זה מעורר בו סימני שאלה, ולא בטוח האם כדאי לו לרכוש מהעסק, כי יכול להיווצר רושם שמדובר בעסק חדש או חובבני.

דפי עסקים רבים גם משתמשים בשיטה של קניית עוקבים באינסטגרם על מנת ליצור עניין בדף העסקי שלהם, וכך למעשה, להגדיל את הסיכויים שלקוחות ירצו לקנות דווקא מהם. כאשר דף של עסק נחשב יחסית פופולרי, יותר ויותר אנשים ירצו לעקוב אחריו, והם ישתכנעו שהדף הזה אמין ואנשים נוספים רכשו מאותו אתר. דבר זה מקנה ביטחון לקונים רבים החוששים לרכוש באינטרנט.

 

לסיכום

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אתם בונים דף עסקי, הוא העוקבים שלכם. עוקבים הם הדרך ליצור אמון בקרב הלקוחות שלכם. דף שאין לו הרבה עוקבים והרבה פעילות, נראה ללקוחות רבים כמו אתר מפוקפק ונחשב לא אמין. מספר גדול של עוקבים, יכול לשדר ללקוחות שלכם שאתם עסק מצליח וכדאי לקנות ממכם.

מחשב נייד

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }