איך לקדם נכס דיגיטלי בחו"ל

קידום נכסים באופן דיגיטלי הוא עניין אשר דורש עבודה מקצועית. לכל נכס להשקעה יש קהל לקוחות שונה שעשוי להתעניין בו, וכלפיו צריך להיות ממוקד המאמץ. קידום אשר אינו לוקח בחשבון את הלקוחות הפוטנציאליים, יעלה כסף רב יותר שלמעשה יתבזבז. קידום הנכס חייב לקחת בחשבון את החששות העיקריים של הלקוחות הפוטנציאליים, ואת כלל השאיפות שלהם מההשקעה.

 

יצירת קשר אישי עם משקיעים פוטנציאליים בקבוצות פייסבוק

השקעות נדל"ן בארה"ב ובשאר מדינות העולם, נחשבת על ידי ישראלים רבים כהשקעה אמיצה, אשר דורשת ידע וניסיון רב. כדי לבטל את החשש, ולקדם את הנכס שלכם בקרב כמות גדולה של משקיעים פוטנציאליים, עליכם ליצור עמם קשר באופן ישיר, ללא מתווכים מסוגים שונים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות הרשתות החברתיות השונות, ופייסבוק בראשן. בפייסבוק קיימות מגוון קבוצות אשר נועדו להעביר מידע בין משקיעים, בין אם במניות או נדל”ן. עליכם ליצור נוכחות מתמשכת בקבוצות אלו, לייעץ לאנשים אשר מחפשים עצה, ולהגיב על המלצות אשר נראות לכם כדאיות או מסוכנות מדי. לאחר שתיצרו נוכחות מתמשכת בקבוצות אלו, תוכלו להתחיל להכניס אליהן המלצות על נכסים אותם אתם מעוניינים לשווק. במידה ותעשו זאת נכון, ותקדמו את הנכסים שלכם בתוך קבוצת משקיעים פוטנציאליים אשר למדה להכיר ולסמוך עליכם, הסיכוי שהנכס יעורר עניין יהיה גדול במיוחד.

 

יצירת ערוץ בטוח ואמין להעברת מידע וידע

לאחר שהבאתם את הנכס לידיעתו של ציבור משקיעים גדול, בין אם באמצעות קידומו ברשת החברתית, או תשלום על קידום אתרים בגוגל, עליכם ליצור ערוץ תקשורת בטוח ואמין להעברת מידע בינכם לבין המשקיעים הפוטנציאליים. עליכם לדאוג לכך שהאתר בו אתם מציגים את פרטי הנכס יהיה מאובטח לחלוטין, ויעניק לגולשים חווית גלישה מעולה. אתר מעוצב בקפידה משדר מסר של מקצועיות, ומוריד את החששות שמדובר בתרגיל עוקץ. חלק מהאתר חייב לכלול אפשרות ליצור קשר עמכם לשאלות על הנכס. שאלות אלו והמענה עליהם, יעניקו למתעניינים תחושה שמאחורי הנכס יש אנשים עימם ניתן לדבר, ועליהם ניתן לסמוך. כדאי מאוד לעשות שימוש בכך כדי להעביר מידע ותמונות נוספים על הנכס למתעניינים, ולפרט על מגמות אזוריות בשוק הנדל"ן כך שהמשקיעים ירגישו שהם בידיים טובות.

 

ניהול בירוקרטי שלם של ההשקעה

נושא נוסף אשר כדאי מאוד לשים עליו דגש, הוא ניהול בירוקרטי של ההשקעה. אל תנסו להחביא את הפרטים הבירוקרטיים מתחת לשטיח. הביאו אותם לידיעת המשקיעים מהר ככל האפשר. נושאים כמו תשלום ארנונה קבועה על הנכס, מיסוי על השקעות נדל"ן על ידי אנשים החיים מחוץ לגבולות המדינה, וחקיקה נוספת רלוונטית, חייבים להגיע לידיעת המתעניינים מהר ככל האפשר. כדאי מאוד להציע סיוע בניהול הנושאים הבירוקרטיים הללו, מאחר והם עלולים להרתיע רבים מהשקעה, גם אם מדובר על נכס משתלם במיוחד.

פייסבוק

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }