איך ליצור תמונה על קנבס דרך האינטרנט

בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה משמעותית בהימצאותן של תמונות הקנבס. אם בתחילה היינו רואים אותן פה ושם בבתי קפה, כיום ניתן למצוא אותן במקומות רבים אחרים. בבתים פרטיים, בתי עסק, משרדים ועוד. העלייה המשמעותית בהזמנת תמונות קנבס הביאה לכך שרבים תוהים כיצד ניתן ליצור את התמונה ולהזמין אותה דרך האינטרנט. כדי להקל על התוהים, כתבנו את המדריך הנוכחי שיסביר את ההליך שלב אחר שלב.

 

יצירת תמונה על קנבס דרך האינטרנט – השלב הראשון

השלב הראשון הוא המורכב ביותר ולא מבחינת התעסקות עם המחשב והרשת, אלא מבחינת מציאת התמונה המתאימה. שכן, לא פעם, אנחנו בטוחים שיש לנו את התמונה הנבחרת, ובסופו של דבר, אנחנו מגלים שיש עוד הרבה תמונות שאנחנו רוצים להדפיס. כך שבשלב הזה אתם צריכים להסית את כל ההתלבטויות ולהחליט איזו תמונה תיבחר להיות על הקנבס שתזמינו. לאחר שתבחרו את התמונה המתאימה, תעברו אל השלב הבא.

 

יצירת תמונה על קנבס דרך האינטרנט – השלב השני

בשלב זה, אתם צריכים לשמור את התמונה במקום נוח על המחשב. ההמלצה שלנו היא לשמור את התמונה בשולחן עבודה שנחשב לנגיש וקל למציאה. אתם יכולים לקרוא לקובץ בשם תמונה על קנבס כדי שתוכלו למצוא אותו בקלות כשתגיעו אל השלב הבא.

 

יצירת תמונה על קנבס דרך האינטרנט – השלב השלישי

בשלב זה אתם צריכים להיכנס לאתר שמאפשר לבצע הדפסה על קנבס לסלון או לכל מקום אחר בבית ועסק. כעת, לאחר שנכנסתם לאתר, עליכם ליישם את השלבים הבאים:

  1. להיכנס אל לשונית "הדפסת תמונה על קנבס"
  2. ללחוץ על הכפתור "העלה תמונה"
  3. להעלות את הקובץ ששמרתם כ"תמונה על קנבס" בשולחן העבודה
  4. ללחוץ "בחר"

כעת, התמונה צפויה להיות בתוך מסגרת שמדמה את ההדפסה על הקנבס. מדובר בשלב מתקדם ביותר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שממש עוד מעט ההליך מסתיים.

 

יצירת תמונה על קנבס דרך האינטרנט – השלב הרביעי

בשלב זה אתם צריכים לראות שהתמונה ממוקמת במקום טוב, שהיא איכותית ולא קטועה באזורים מסוימים. לאחר שתבחנו את כל הדברים הללו, אתם יכולים לעבור לתשלום ולמלא את הפרטים הבאים:

  • שמכם המלא
  • כתובת מלאה (כולל עיר, רחוב, מספר דירה וקומה)
  • מספר טלפון
  • אפשרות איסוף מועדפת (באמצעות הגעה אל משרדי החנות או באמצעות משלוח)

לאחר שתמלאו את כל הפרטים הללו – אתם צפויים לסיים את ההליך.

 

יצירת תמונה על קנבס דרך האינטרנט – השלב החמישי והאחרון

בשלב זה אתם תצטרכו להמתין שהתמונה תודפס ותישלח אליכם. בדרך כלל מדובר בעניין שלוקח כמה ימים. אתם יכולים להכין את האזור שבו התמונה צפויה להיתלות, כי היא תגיע אליכם ממש בקרוב. בהזדמנות זו אנו מאחלים לכם שתעברו את הליך יצירת התמונה על קנבס באינטרנט בקלות ובנוחות. תתחדשו!

תמונה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }