איך להשיג הרבה לייקים לאינסטגרם של העסק

האם תרצה להגדיל את שיעורי המעורבות שלך באינסטגרם? האם אתה רוצה לקבל יותר לייקים בפוסטים שלך באינסטגרם?

מטבע הסחר הגדול ביותר באינסטגרם הוא Likes.

כאשר תקבלו יותר לייקים, פוסט האינסטגרם שלכם יעבור גבוה יותר בעדכוני חדשות המשתמשים.

קבלת יותר לייקים באינסטגרם יעזור להבטיח כי הפוסטים העתידיים שלך יקבלו חשיפה רבה יותר, שכן האלגוריתם של הפלטפורמה פועל להראות למשתמשים יותר ממה שהם הראו בו עניין בעבר.

יותר לייקים יכולים לספק מגוון יתרונות אחרים, כמו יותר עוקבים ותנועה, שכן אנשים יבדקו את כל חשבונך אם הם אוהבים את מה שאתה משתף.

אם תתכונן כראוי, לייקים יכולים להפוך למרכיב חשוב באסטרטגיית אינסטגרם הכוללת שלך.

בכדי לעזור לכם לנצל את היתרונות הללו הנה כמה טיפים כדי להשיג יותר לייקים באינסטגרם:

 

צלם תמונות באיכות גבוהה

זה אולי נראה פעולה ברורה, אבל תופתע כמה אנשים לא עושים את זה. אינך זקוק למצלמה בשווי כמה אלפי דולרים בכדי להפיק פוסט אינסטגרם מעולה, אך עליך לפחות לוודא שהתאורה שלך טובה והכל בפוקוס. ההמלצה היא להשתמש לפחות בסמארטפון מודרני (כמו אייפון או גלקסי חדשים) אם תרצו לצלם כמה תמונות נהדרות. תמונות נהדרות הן באופן טבעי יותר אסתטיות – וזה אומר יותר לייקים.

 

שתף פוסטים בפלטפורמות אחרות

קשר את חשבון האינסטגרם שלך לפלטפורמות החברתיות האחרות שלך (כמו פייסבוק וטוויטר) כדי לשתף את החשבון שלך ואת המדיה שאתה מפרסם עם המעריצים שלך בתחומים אחרים. זה עוזר למנף את תנועת הפרופילים ואת הצפיות שאתה מייצר בפלטפורמות האחרות שלך בכדי לכוון אותם לכיוון פרופיל האינסטגרם שלך, מה שמייצר לך יותר לייקים (וגם עוקבים). הבלוג שלך הוא עוד מקום נהדר לשתף בו פוסטים באינסטגרם.

 

השתמש ב- hashtags מקומי

השימוש ב- hashtags מקומי הוא דרך מדהימה להגיע ללקוחות פוטנציאליים בקרבתכם. מצא חשבונות מקומיים פופולריים (אתה יכול לבצע חיפוש מהיר ב- Google אחר "חשבונות אינסטגרם מובילים ב- [עיר]) ולראות באילו תגיות hashtags הם משתמשים לתמונות שלהם. השתמש ב- hashtags אלה, ויש סיכוי טוב שתוכל ליצור קשר עם אנשים בקרבתך או עם חשבונות שעשויים להיות מעוניינים להציג את התמונות שלך או את העסק שלך. זה יכול לעזור לך להשיג יותר עוקבים ולקבל יותר לייקים באינסטגרם.

 

השתמש ה- hashtags פופולריות

למרות שהם לא כל כך יעילים כשמחפשים להגיע למשתמשי אינסטגרם בסביבתך, השימוש ב- hashtags פופולריים ביותר יכול להועיל כשאתה מחפש להגיע לקבוצה גדולה של משתמשי אינסטגרם. שימוש ב- hashtags פופולריים עוזר לאנשים רבים לראות את התמונה שלך, וזו דרך קלה לתפוס מספר גדול של לייקים בתמונות שלך. זכור כי אלו לא לייקים 'איכותיים', אך אם אתה רק מחפש דרך לשפר את אמינות חשבונך, זו דרך טובה ללכת.

 

עוקבים חדשים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }