איך לבנות יומנים ממותגים באופן איישי אונליין

סדר היום שלנו הוא גדוש ועמוס, החל ממטלות יומיות דרך משימות שלעולם לא יגמרו בעבודה ועד לניהול חיי הבית והמשפחה. תור לרופא, טסט לאוטו או ישיבת זום דחופה. לא משנה מה נחשוב או נספר לעצמנו אף אחד לא מצליח לזכור הכול בראש ולא לשכוח שום דבר. לכן מקובל אצל רוב בני האדם לנהל יומן משימות. כל אחד יכול ללכת ולקנות לעצמו אחד שכזה, אבל כמו תמיד אנחנו רוצים יומן מיוחד שיהיה רק שלנו, כזה שאין לאחרים, יומן ממותג, איך משיגים כזה? תמשיכו לקרא.

 

מה זה יומן ממותג?

יומן מותג הוא יומן המכיל את כל הפרטים הדרושים המובנים מאליהם, אולם הוא מעוצב באופן ייחודי. יומנים ממותגים הם יומנים שנותנים את הזווית האישית את הצד המיוחד, יומן ממותג הוא לא בהכרח יומן של חברה מסחרית מפורסמת, ההיפך הוא יומן ייחודי שהעיצוב שלו הוא שלכם ועבורכם. יומן ממותג יכול להכיל תמונה שלכם, או של העסק, הוא יכול להכיל פורמטים שונים המתאימים לכם, במילה אחת, ייחודי.

 

למי זה מתאים?

יומן ממותג הוא מתנה נפלאה עבור כל כך הרבה אפשרויות, בעיקר לפני ראש השנה והחגים שממש מעבר לפינה. היומן יכול להתאים לכל כך הרבה מצבים, הנה כמה אפשרויות.

  • מתנה מיוחדת של העסק לכלל העובדים, יומנים ממותגים עם לוגו החברה, ואפשרות להכניס ימים חשובים לארגון כגון ספרות מלאי, ועידה שנתית ועוד.
  • מתנה לצוות המורים, כי מי יותר מהם זקוק ליומן ויכול להעריך מתנה שהיא גם שימושית וגם ייחודית.
  • על עצמכם חשבתם? יומן עם התמונה שלכם או של הילדים / נכדים בכריכה, ככה תהיו אם החשובים לכם ביותר בכל זמן.

 

איך בונים יומן ממותג?

יצירת יומן ממותג היא משימה פשוטה ביותר. צריך לבצע את הפעולות הבאות ובתוך כמה דקות ההזמנה שלכם תהיה מוכנה, אתם רק תצטרכו לחכות לשליח שיביא אותה.

  • דבר ראשון נכנסים לאתר של חברה המספקת יומנים ממותגים.
  • עכשיו בוחרים מתוך המגוון הרחב את סוג היומן שתרצו ושיתאים לכם לצרכים שלכם, יש יומנים בכל גודל ולכל מטרה.
  • אחרי בחירת היומן נבחר את הדבר החשוב, מה נרצה להדפיס על היומן הממותג, לוגו חברה, תמונת חתונה, או צילום של שקיעה? כל אחד ומה שהוא אוהב.
  • מכאן הדרך פשוטה, מסיימים את ההזמנה, מזינים את הפרטיים האישיים והיומן הממותג כבר בדרך אליכם.

 

בשורה התחתונה

כולנו רוצים להיות מיוחדים, כולנו צריכים מוצרים בסיסיים בחיי היום יום, יומנים ממותגים הם בחירה מושכלת של שילוב בין הדברים. בצורה פשוטה ביותר נוכל לקבל את היומן המושלם עבורנו אם החתימה האישית, או העסקית שלנו. ונייצר למעשה מוצר פשוט עם ערך מוסף גדול. היומן הממותג, רעיון כל כך מתבקש פשוט וקל.

יומן ועט

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }