שיווק באינטרנט בזמן משבר – איך עושים את זה?

משברים מטבעם גורמים להאטה במשק.

בעלי עסקים מצמצמים הוצאות, כי גם ההכנסות יורדות, אבל שוכחים שדווקא במקום אחד אסור לצמצם – שיווק.

הקפאה של פעילויות השיווק עלולה לגרום נזקים כבדים לעסק לאחר שוך המשבר, ליצור ואקום שהמתחרים ישמחו לנצל ולמלא במקומכם.

אז אל תשכחו – הלקוחות עדיין שם והם יחזרו ברגע שיתאפשר להם.

כדי שתהיו מוכנים לרגע הזה, הכנו לכם רשימה של פעולות אפקטיביות שתוכלו לעשות בינתיים.

 

שיווק באינטרנט בזמן משבר – 5 צעדים אפקטיביים שכדאי לעשות

השקיעו ביצירה והפצה של תוכן חדש

כתבו מאמרים, צלמו סרטוני הדרכה, פרסמו מידע בעל ערך שקשור לתחום העיסוק שלכם. זהו צעד חיוני לשמירה על קשר עם הקהל שלכם, הוא לא חייב לעלות לכם כסף והוא ישאיר אתכם בעניינים.

למשל: אם אתה גנן, תצלם סרטון הסבר על טיפול בגינה. אם אתה שף, תפרסם מתכון שממש כדאי להכין בבית כדי להרגיש כמו במסעדה, אם את קוסמטיקאית, פרסמי פוסט הדרכה מצולם על טיפול פנים עם חומרים ביתיים וכן הלאה.

המשיכו לפרסם – כאילו שאין משבר

בעלי עסקים המעוניינים לחזור לעניינים בתום המשבר, חייבים להשאיר בתודעת הלקוחות שלהם.

גם כשיורדת כמות הפניות, או אף נפסקת לגמרי.

רק אם תמשיכו לייצר חשיפה למוצרים ולשירותים שלכם, תישארו בתודעה של הלקוחות והם יחזרו אליכם ברגע שיוכלו.

 

בצעו אופטימיזציה לכלי שיווק דיגיטליים שברשותכם

זה הזמן להחליף תמונות בעמוד הפייסבוק ובפרופיל שלכם באינסטגרם, לעצב מחדש את עמוד הבית של האתר שלכם, לרענן את עמודי הנחיתה שלכם, לחדש תכנים, להכניס תמונות חדשות, סרטונים, תכנים ועוד.

הוסיפו ערך רלוונטי למוצרים ולשירותים שלכם

הכניסו כל אפשרות שיש בידכם להפיכת המוצרים והשירותים שלכם רלוונטיים ואטרקטיביים, למרות המצב. אם למשל יש לכם אפשרות להוסיף בונוס חינמי, בתנאי שאינו עולה לכם כסף, אם יש לכם אפשרות להציע משלוחים למוצרים שלכם, או להפוך את השירות שלכם גמיש יותר – זה הזמן.

גם כשהכל יחזור לשגרה, הערך המוסף שהכנסתם לאתר ולפרופילים שלכם יעזרו לכם לבצע שיווק באינטרנט בצורה אפקטיבית יותר.

 

שפרו את הידע והיכולות שלכם

אם אתם מקצוענים בתחום שלכם – עכשיו זו הזדמנות להפוך למומחים.

יש אינספור קורסים חינמיים ברשת, חומרים מקצועיים לקריאה וסרטוני הדרכה מצוינים כמעט בכל תחום אפשרי. זה הזמן ללמוד דברים חדשים, לחדד את הידע שלכם בתחום המקצועי ולרכוש יכולות חדשות.

 

לסיכום

גם כשנראה שאין מה לעשות – תמיד יש עוד משהו שאפשר לעשות.

במקום לשקוע בחשכה שמביא איתו המשבר, אתם יכולים להאיר את השיווק של העסק שלכם בכל הכוח, כדי שכאשר תתעורר מחדש הכלכלה, אתם תהיו בתודעה של הלקוחות, שרק מחכים שתחזרו לפעילות.

מי יודע – אולי אפילו תצליחו להמציא מחדש את העסק שלכם ולגלות יכולות חדשות שלא ידעתם על קיומן קודם לכן.

דף אינטרנט

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; }.span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }