פרסום של מנוף סל ברשתות חברתיות – האם זו הדרך לפרסם

בשנים האחרונות אנו עדים לשימוש רב של מנופים כמעט בכל תחום ומקצוע, החל מחברת חשמל עד לעגורנים המשמשים לעבודות שוטפות בנמל.
גם אל בחיינו מנופים מקבלים מקום, בעיקר במעברי דירה ואפילו גיזום והדברה.
אבל אם אנו מחפשים מנוף, האם נוכל למצוא כזה ברשתות החברתיות?

 

רשת חברתית-חלק מהחיים שלנו

נכון שגם פייסבוק ואינסטגרם הפכו להיות חלק מאוד משמעותי מהחיים שלנו, לא כמו המנופים
אך מחקרים מראים כי בני אדם במאה העשרים ואחת, יכולים לבזבז את רוב היום שלהם שם.
נכון שממצאים מסוג זה יש גם השלכות שליליות, אך בעידן שבו הכל וירטואלי אנו צריכים להפוך את זה לטובתנו.
לכן בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר פרסומים גם ברשתות החברתיות, החל ממוצרים לתינוקות ועד למנופי סל ואייפונים משומשים.

 

רשתות חברתיות או פלטפורמה לפרסום

לא רק בפייסבוק ובאינסטגרם, אפילו ב"טיק טוק" ששם נמצאים מיליוני משתמשים ברחבי העולם
אפשר לראות פרסומות, בין אם הן סמויות ובין אם הן נראות לעין.
את חלקן נזהה על ידי לוגו ועוד פעולה שמאפיינת, כמו חברת שתייה ואת צבע השתייה שכולנו כבר מכירים.
אך לפעמים זה יהיה רק לינק קטנטן למנוף סל או לעגלת תינוק.
את הדפוס הזה של פרסומות סמויות ברשתות החברתיות, אנו מכירים כבר מזמן בבתי הקולנוע
וגם בסדרות הטלוויזיה.
אך מכיוון שלרשתות החברתיות יש כל כך הרבה מקום בחיינו כיום, פלטפורמת הפרסום הפכה למפותחת גם היא ואנו יכולים היום לראות מגוון רחב של פרסומים.

 

דיוק במכירות

בדיוק בגלל ההתפתחות והתרחבות של הרשתות החברתיות, אנו רק יכולים להסיק כי עולם הפרסום עצמו הפך למשהו שלא כולנו מכירים.
ולא כי הוא נמצא כבר בכל מקום בחיים שלנו, אלא כי גם הפיצ'רים שמציעות הרשתות החברתיות
בשביל שנפרסם בהם הופכים להיות משוכללים יותר ומדוייקים יותר.
לכן אם נרצה לפרסם נעלים משומשות או אפילו מנוף סל אותו נרצה להשכיר, הפיצ'רים של פייסבוק ואינסטגרם יעזרו לנו להגיע אל האנשים שמוצרים אלו הם רלוונטים עבורם, על ידי חיפוש של גיל, מיקום גאוגרפי ואפילו בהתבססות על דברים להם עשינו "לייק".

 

 

תוספת מעולה

לכן אם גם לנו יש משהו להציע בשוק הוירטואלי, עלינו לזכור הפרסום ברשתות החברתיות
יכול להיות דבר מועיל ואפילו חזק אם החלטנו גם להשקיע כסף בפיצ'רים של הפרסום.
אז אם אנחנו עוד מתלבטים בנוגע לפרסום מוצרים או שירותים שלנו, חשוב לזכור שפרסום כזה יכול לתת דחיפה מעולה לכל מוצר, גם אם הוא מנוף סל וגם אם הוא מכירה של קורקינט משומש.
זכרו רק הרשתות החברתיות יכולות להוסיף המון, תלוי כמה אנחנו מוכנים להשקיע ולרוב גם נקבל תוצאות בהתאם להשקעה שלנו.
בהצלחה בפרסום ולא לשכוח את הרשתות החברתיות
מנוף סל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; }.span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }