האם העוקבים באינסטגרם מסודרים לפי האחרונים ביותר או הפעילים ביותר או המעורבים ביותר?

קיימות סיבות רבות לכך שאנשים מעוניינים לדעת כיצד אינסטגרם מסדרת את העוקבים בחשבון שלהם ואת החשבונות שהם עוקבים אחריהם.

אם האנשים שמגלים את העניין הרב ביותר בחשבון שלכם נמצאים בראש רשימת העוקבים שלכם באינסטגרם למעשה זה מידע שאומר הרבה על הקשר שלכם לאותם אנשים.

אם האנשים הפעילים ביותר באינסטגרם נמצאים בראש רשימת העוקבים שלכם אתם יכולים להסיק מכך על סגנון הפעולה של אותם אנשים ואולי אף על אורח החיים שלהם.

סידור של העוקבים מהישן לחדש ייתן לכם קצת מושג כל הכרונולוגיה של ההיכרות שלכם איתם או על מידת החשיפה של החשבון שלכם ורק סידור אלפביתי של העוקבים לא באמת יחשוף לכם שום מידע חדש.

 

אז כיצד למעשה רשימת העוקבים מסודרת? התשובה תלויה בגודל החשבון שלכם. רשימת העוקבים בחשבון קטן יותר תהיה מסודרת שונה בהשוואה לחשבונות הגדולים יותר:

 

אם יש לך חשבון שמכיל עד 200 חברים או חשבונות שאתה עוקב אחריהם

הסידור יהיה מאורגן לפי סדר אלפביתי בהתאם לשם הפרופיל שלהם ולא בהתבסס על שם המשתמש. במידה ואין להם שם בפרופיל המיון שלהם יעשה כך שהמשתמשים החדשים ביותר יופיעו תחילה, מעל שאר המשתמשים שיופיעו בסדר אלפביתי.

 

אם יש לך חשבון שמכיל מעל 200 חברים או חשבונות שאתה עוקב אחריהם

הסידור יהיה מאורגן בסדר כרונולוגי הפוך על פי העיתוי של הקשר בינכם. כלומר חברים חדשים יותר יתווספו תמיד בראש הרשימה והקשרים הישנים ביותר יופיעו בתחתית רשימת החברים שלכם.

החוקיות שהצגנו עד כאן מאושרת על ידי איסטגרם עצמה שאכן כך הם מסדרים את העוקבים בחשבונות שלכם. אין שום מידע רשמי לגבי ההשפעה של תדירות גבוהה של אינטראקציה בין חשבונות מסוימים. יחד עם זאת משתמשים מסוימים מציינים כי חשבונות שהם ביקרו בתדירות גבוהה ונתנו להם לייקים ותגובות רבים נטו להופיע בראש רשימת העוקבים. אותו הדבר גם תקף לגבי חשבונות אחרים שאותם משתמשים ביקרו בהם בתדירות גבוהה והשאירו תגובות ולייקים רבים.

בין אם כרגע יש לכם כמה עשרות אלפים של עוקבים או מספר חברים בודדים בלבד, חשוב שתבינו כיצד החשבון שלכם באינסטה פועל כדי שתוכלו להפיק את המקסימום מן הפרופיל שלכם. הבנה של הסדר שבו העוקבים שלכם מופיעים יכולה לספק לכם מידע חיוני רב שיכול לסייע לכם בניהול החשבון שלכם. במידה וברצונכם לשדרג את הפרופיל שלכם ולשפר את חוויות השימוש שלכם באינסטגרם שקלו להיעזר בגורמים מקצועיים. ישנם חברות כגון חברת ביטופ אשר להן ניסיון ורקע נרחב בניהול פרופילים במגוון רשתות חברתיות, לרבות אינסטגרם. שימוש בשירותים שחברות מקצועיות שכאלה מציעות יכול לסייע לכם רבות על ידי העלאת מספר העוקבים והלייקים בפרופיל שלכם ויצירת חשיפה ועניין.

לחצן עוקב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; }.span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }