אנחנו חיים בעידן שבו דברים רבים מתנהלים תוך לחיצת כפתור קלה, ממש כמו תיאום תור או שיעור באמצעות אפליקציה ייעודית. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושא ולהציג בפני כל דורש את היתרונות שבאים לידי ביטוי בעת שימוש באפליקציה המתקדמת שמאפשרת לנהל את התורים או השיעורים. הישארו כאן ותגלו למה כדאי לכם להחזיק באפליקציה? ואיך אפשר להשיג אותה?
יתרון ראשון: ניהול יעיל ונוח עבור שני הצדדים
האפליקציה נוחה לשימוש עבור בעלי העסקים והלקוחות. הנה כמה יתרונות בולטים שנוגעים לבעלי העסקים שמשתמשים בה על בסיס קבוע:
- מתאפשרת שליטה מלאה בלוח הזמנים – ניתן לקבוע שעות פעילות מסוימות ולהחליט על מרווחים בהתאם לצרכי העסק
- ניתוח נתונים – אפשר להתבונן בתהליכים שבוצעו על ידי הלקוחות ולשנות את שעות התורים או אופן התיאום בהתאם לצורך
הלקוחות מצד שני, יכולים לקבוע תורים בקלות ובמהירות מכל מקום. כך שבעצם נחסך מהם לשוחח עם נציג שירות או להגיע למקום, על מנת לתאם תור באופן פרונטלי. בנוסף לכך, הם יכולים לשנות את התור במידה ולא יוכלו להגיע מסיבה כזו או אחרת.
יתרון שני: מתאים לכל עסק
גולשים שתיאמו בעבר תור באמצעות אפליקציה לניהול תורים, יוכלו להעיד שמדובר בפלטפורמה שמתאימה לכל עסק, לדוגמא:
- מרפאות פרטיות
- מספרות
- מכוני יופי
- מטפלים אלטרנטיביים
- מאמני יוגה
- מאמנים אישיים ועוד
שכן, יש צורך בתיאום תורים עבור כל אחד מהתחומים שהובאו לעיל. לפרטים נוספים לחצו כאן ותכירו באפליקציה הנפוצה והמומלצת.
יתרון שלישי: שביעות רצון גבוהה
האפליקציה מספקת שירות נוח ויעיל ובכך, היא משפרת את שביעות הרצון של הלקוחות. הדבר בא לידי ביטוי בעקבות התרחישים הבאים:
- מונעת עומסים מיותרים
- מאפשרת תחושת שליטה לכל לקוח
- מרכזת מידע מלא וזמין בכל עת
איך בוחרים אפליקציה מומלצת?
יש כל מיני דרכים שיובילו לבחירה באפליקציה מומלצת. ניתן למשל לקרוא תגובות שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל או לשוחח עם חברים וקולגות שהשתמשו לאחרונה באפליקציה שכזו, כדי לשמוע את דעתם בנושא. חשוב לציין שהבירור צריך להתמקד ב – 4 הפרמטרים הבאים:
הפרמטר | פרטים | |
1 | ממשק | בדקו שמדובר באפליקציה נוחה לשימוש עבור קהלי יעד שונים |
2 | התאמה מקסימלית לעסק | תכתבו בנקודות את הצרכים של העסק ותבדקו שהאפליקציה מספקת מענה מלא עבורם |
3 | שליחת תזכורות אוטומטית | אפליקציות מתקדמות ישלחו תזכורת (במייל, SMS או וואצאפ) ללקוחות, במטרה להפחית את מספר הביטולים |
4 | שירות לקוחות | בחרו באפליקציה שמספקת מענה אנושי, כדי שתוכלו לקבל הכוונה במקרה הצורך |
לסיום
ניהול יעיל ונוח, התאמה לכל עסק ושביעות רצון מצד הלקוחות הם 3 היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי באמצעות שימוש באפליקציית ניהול תורים ושיעורים. כעת ברור לכם שתצטרכו להחזיק בכלי זה שיקדם את העסק במינימום מאמץ.