טווילו והשפעותיה על התקשורת בין לקוח לבעל עסק

אם אתם קוראים שורות אלו, דיי סביר להניח כי שמעתם על חברות ענק כמו פייסבוק ואמזון לאחרונה.

אותן חברות אשר שוברות שיאים על בסיס יומי בהיותן בעלות נפחים עצומים ומהוות קונצרנים עצומים בתחומן.

עם זאת, אילו אשאל אתכם אודות חברה בשם טווילו, יתכן והתשובה תהיה מעט שונה.

למרות שמדובר באחת החברות הכי חשובות כיום לעולם העסקים הקטנים – בינוניים.

 

אז מי זאת טווילו?

טווילו היא חברת תוכנה מבוססת ענן, אשר מציעה לעסקים אפשרויות חדשות להיות בקשר עם לקוחות באמצעים וירטואליים. כלומר, כשאתם מקבלים הודעה לנייד כי ההזמנה שלכם בבוקינג אושרה, או שנהג המונית שהזמנתם ממש מעבר לפינה, או אפילו שמשלוח האוכל שלכם יצא לכיוונכם – לטווילו יש יד בדבר. תפקיד החברה הוא למעשה להשתמש בממשק הנוכחי של החברה ששוכרת את שירותיה, ובאמצעותו ליצור קשר עם הלקוחות באמצעים דיגיטליים לחלוטין – כלומר , בוטים. בכך למעשה מאפשרת טווילו לכל מי ששוכר אותה למקסם את היכולת שלו לגשת ללקוחות וזאת תוך כדי שאותה חברה חיצונית חוסכת עלויות עצומות, אשר עד כה היו מושקעים בנציגי שירות וגדודי עובדים שלמים שכל עולמם היה ליצור קשר עם הלקוח. טווילו היא חברה בהיקף בין לאומי עם שווי שוק מוערך של כ14.4 מיליארד דולר, ואשר לאחרונה הודיעה כי היא מתכננת לבצע חדירה לשוק הרפואה ולהעביר אותו תהליך דיגיטציה דומה לשעברו שווקים אחרים המבוססים על שירות לקוחות, כמו משלוחי מזון או הזמנת הסעה.

 

למה זה חשוב ?

כשחברה כמו טווילו נכנסת לשוק, היא מאפשרת ייעול מסיבי של כל הפעילות. הדבר מתאפשר באמצעות קיצור זמני פנייה שמצריכה כל בקשה, אשר עד כה היה צורך בעין אנושית שתמיין אותה, ואילו כעת יכולה המערכת להתמודד עימה ולחסוך זמן – והרבה. המשמעות בקצה עבורנו היא שכעת כשתהליכים הפכו לפשוטים יותר ואף זולים יותר, תיתכן הגברת תחרות אשר תתבטא עבור הצרכן הפשוט בהורדת מחירים ו/או שירות יעיל ונוח יותר. זאת ועוד כי בהינתן הלמידה שמבצעת מערכת שכזו אודות קהל לקוחותיה, מתאפשר למקבלי ההחלטות בכל עסק, גדול או קטן ככל שיהיה, לזקק את המוצרים ו/או אסטרטגיית השיווק שלהם, בצורה כזו שתתאים באופן האידיאלי לנו – קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם, ובכך למעשה זוכים אנחנו לשירות טוב וממוקד יותר, ובעלי העסקים להגדלת רווחים וייעול פנימי.

 

לסיכום

טווילו שינתה במידה רבה את האופן בו אנו צורכים ומקבלים שירותים מעסקים אשר אנו זקוקים להן. בין אם בכך שאפשרה להם להסיק מסקנות אשר היינו הכרחיות בכדי לשפר את השירות, או אפשרה להם להפנות עוד תקציבים לעבר שיפור המוצר, מדובר בחברה אשר קידמה את עולם הצרכנות וחווית הצרכן בכמה רמות קדימה, וטרם הגענו לשיא. לפיכך, כל בעל עסק אשר מעוניין להגדיל את היקף המכירות שלו ובמקביל להעניק ללקוחות שלו שירות טוב יותר, יוכל להצטייד באמצעות חברות כדוגמת טווילו באמצעים וירטואליים כדוגמת בוטים מותאמים אישית – ולהקל על חייהם של כלל הלקוחות שלו, במקביל להקלה שצפויה להיות מורגשת, גם בכיסו האישי.

 

לקוח מרוצה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; }.span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }