איך משפרים חווית משתמש בחנות אינטרנטית

מספר האנשים שלא רכשו עד היום ולו פעם אחת מחנות אינטרנטית הוא קטן ביותר ונמצא כל העת בירידה מתמדת. הקלות, הנוחות והאפקטיביות הרבה שבה ניתן היום לאתר ולהזמין מוצרים באמצעות רשת האינטרנט, יחד עם האפשרות לקבל חוות דעת אובייקטיביות של גולשים אחרים שכבר רכשו את המוצר או השירות, הפכו את הערוץ הזה לפופולרי יותר מתמיד. אז איך, למעשה, יכול בעלים של חנות אינטרנטית לשפר עוד יותר את חווית השימוש של הגולשים השונים באתר?

 

דרך פעולה מספר 1: ניווט מגוון בחנות האינטרנטית

אחת הדרכים בהן מקובל להקל על הגולש את האיתור של מוצרים שונים באתר, הוא לאפשר מגוון של דרכים לחפש ולמצוא מוצרים בין עמודי האתר השונים: תפריט אתר המסודר בצורה היררכית חכמה, פס חיפוש המאפשר חיפוש ישיר של דגם המוצר המבוקש, סננים חכמים המאפשרים לאתר מוצר באמצעות התכונות שלו, וקיצורי דרך המוטמעים בחלק התחתון הקבוע של האתר וגם בתפריטי הצד – כל אלו דרכים אפקטיביות שמספקות לגולש את האפשרות לבחור בדרך הנוחה לו כדי להגיע למוצר שביקש לרכוש.

דרך פעולה מספר 2: ממשק ברור

כאשר רוצים לאפשר לגולש להינות מחווית שימוש טובה באתר, חובה יהיה להטמיע באתר ממשק משתמש ברור. לעיתים, שימוש באייקונים לא ברורים ולא נהירים לגולש, הטמעת תפריטים שאינם מסודרים היררכית בצורה נכונה ושימוש לא נכון בניגדיות של צבעים עלולים להקשות על הגולש לאתר את התוכן הרלוונטי לו, מבין אלפי תכנים שונים הקיימים באתר ומוצגים לגולשים בו.

דרך פעולה מספר 3: תמונות להמחשה

כדי שהגולש יבין היטב באיזה מוצר מדובר, חשוב יהיה לשלב באתר תמונות להמחשה. תמונות, לא רק שממקדות את תשומת ליבו של הגולש, הן גם מאפשרות שבירת המראה של טקסט מונוטני וארוך, ויצירת גיוון בעין. לתמונה תפקיד חשוב גם בגילוי נאות מול הלקוח: התמונה מאפשרת לו להבין מה הוא עתיד לקבל וכן למנוע סיטואציות בהם הלקוח עלול להבין שהוא הזמין מוצר שונה מזה שהזמין בפועל.

דרך פעולה מספר 4: טעינה מהירה של האתר

לגולשים כיום אין סבלנות. אתרי אינטרנט שאינם נטענים בצורה מהירה וחלקה גורמים לנטישה של גולשים מן האתר. טעינה מהירה כזאת צריכה לאפיין לא רק את השימוש במחשבים ניידים או נייחים, אלא גם את השימוש במכשירי מובייל, בהם קיימים לא מעט צווארי בקבוק אחרים. לכן, חנויות באינטרנט צריכות להיות מאוחסנות על גבי פלטפורמה איכותית, עם אחסון מהיר ובטוח, המאפשר זמינות מירבית של משאבי המחשוב של האתר לטובת הגולשים.

חנויות אינטרנט

לסיכום

מעוניינים לשפר את חווית המשתמש בחנות אינטרנטית שהקמתם? צרו מגוון של דרכים לנווט באתר, עשו שימוש בממשק חד וברור, שלבו תמונות להמחשה כדי להקל על הגולש את ההבנה מה הוא עתיד לקבל, וגם שפרו את זמני הטעינה של עמודי האתר.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; }.span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }